اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل:

700 بخاری گازی تابشی بین مدارس توزیع شده است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل از توزیع 700 بخاری گازی از نوع تابشی برای مدارس استان اردبیل خبر داد.

700 بخاری گازی تابشی بین مدارس توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: استفاده صحیح از سیستم گرمایشی و ایمنی به عوامل اجرایی مدرسه آموزش داده می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نگهداری و مراقبت از سیستم گرمایشی باید عوامل اجرایی مدرسه به ویژه نیروهای سرایدار و خدماتی آموزش لازم را ببینند و با نحوه اطفای حریق نیز آشنا شوند به همین منظور در آبان ماه دوره ضمن خدمت و کارگاه آموزشی برای آنان برگزار می‌شود.

وحدتی‌پور با اشاره به اینکه 700 بخاری گازی از نوع تابشی برای مدارس زیر سه کلاس توزیع شده است، خاطر نشان کرد: هر مدرسه که نیاز به بخاری استاندارد داشته باشد در اسرع وقت تهیه و در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از تشکیل تیم فنی کنترل و اصلاح سیستم گرمایش زیر نظر فرماندار، مدیران و رؤسای آموزش و پرورش خبر داد.

در استان هر 15 روز یک مدرسه افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مجمع خیرین استان اردبیل گفت: سال 92، سال پرباری برای خیرین مدرسه‌ساز است و در استان اردبیل هر 15 روز یک مدرسه افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

جواد قرآن‌نویس افزود: هم اکنون 9 مدرسه در حال تحویل و 11 مدرسه نیز کلنگ‌زنی و در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان بستر لازم را برای خیرین فراهم کنند، تصریح کرد: 25 مدرسه نیمه کار با نظارت مهندسان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در حال اتمام است که به زودی تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل می‌شود.

رئیس مجمع خیرین استان از آمادگی خیرین برای کمک به تجهیز و سیستم گرمایشی مدارس خبر داد و اضافه کرد: در جشنواره‌های آتی خیرین مدرسه در فرم‌های کمک به مدرسه‌سازی موارد تجهیز مدارس و سیستم گرمایشی هم لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/62003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول