اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

افتتاح یک باب مدرسه راهنمایی 6 کلاسه در لنده

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدرسه راهنمایی شش کلاسه غرب لنده روز دوشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

افتتاح یک باب مدرسه راهنمایی 6 کلاسه در لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه و بویراحمد، شاه‌رضا دیودیده صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های اداره کل نوسازی مدارس در شهرستان لنده با اشاره به خدمات انجام شده در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی مدارس گفت: در راستای ساخت و تجهیز مدارس در سطح استان تاکنون خدمات ارزنده و قابل توجهی انجام شده است.

وی افزود: اداره کل نوسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ده‌ها مدرسه و نمازخانه را با کمک خیرین و اعتبارات ملی و استانی در این استان ساخته و به بهره‌برداری رسانده است.

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جدید با توجه به کمبود اعتبارات پروژه جدیدی تعریف نشده اما اولویت اصلی ما اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح استان است.

دیودیده تصریح کرد: در شهرستان لنده هم پروژه‌های ناتمامی از جمله مدرسه راهنمایی غرب شهر لنده و مدرسه شبانه‌روزی پسرانه وجود داشته که در حال انجام مراحل پایانی آن‌ها هستیم.

وی افزود: با مشارکت پست بانک یک باب مدرسه راهنمایی شش کلاسه در این شهر به نام مدرسه راهنمایی غرب لنده احداث شده که سعی ما بر آن است که در هفته جاری روز دوشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اقدام به افتتاح و راه‌اندازی آن بکنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در خصوص اعتبارات این پروژه‌ها گفت: جزئیات این طرح‌ها و پروژه‌ها در افتتاحیه به سمع و نظر مردم و اهالی رسانه رسانده می‌شود.

انتهای پیام/82013/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول