اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل:

مدرسه‌سازی جهاد سلامت جامعه است

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت:‌ مدرسه‌سازی جهادی مقدس در حفظ و ارتقای سلامت جامعه است و همه باید به این جهاد مقدس کمک کنیم.

مدرسه‌سازی جهاد سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های مدرسه‌سازی اصلاندوز اظهار داشت: عوامل مؤثری در پویایی جامعه دخیل هستند که از مهمترین آنها ایجاد و ساخت مدارس است.

وی با بیان اینکه برای مدارس در حال تکمیل مقداد محبوب کندی، شهید باکری گدایلو و مدرسه اسمعلی کندی مبلغ 500 میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: پروژه‌های در حال تکمیل مدارس اصلاندوز در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

وحدتی‌پور از تأمین اعتبار برای هوشمندسازی مدارس و تعمیر تجهیزات مدارس اصلاندوز خبر داد و خاطر نشان کرد: برای تکمیل سالن ورزشی هنرستان علم و صنعت و برخی مشکلات مدرسه شبانه‌روزی نرگس از محل اعتبارات استانی اقدام می‌شود.

عسگر فرجی رئیس آموزش و پرورش اصلاندوز نیز در این بازدید با ابراز خرسندی از حضور مداوم مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل در اصلاندوز اضافه کرد: وی به صورت شخصی در سه مرحله از مدارس بازدید کرده‌اند که لازم است از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیرکل تقدیر و تشکر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین استاندار اردبیل در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی پارس‌آباد اظهار داشت: فضاهای آموزشی مناسب در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی جایگاه ویژه‌ای دارند و ما موظف هستیم هر چه سریعتر این مشکل را در این شهرستان مرتفع کنیم.

اکبر نیکزاد در ادامه گفت: برای پروژه‌های مذکور بالغ بر سه میلیارد تومان هزینه می‌شود.

در این بازدید به لحاظ ضرورت و نیاز شدید به فضاهای آموزشی مقرر شد مدرسه 12 کلاسه المهدی، 9 کلاسه حکمت و 9 کلاسه ارشاد به ترتیب تا پایان مهر ماه و دهه فجر سال ‌جاری جهت بهره‌برداری به مدیریت آموزش و پرورش پارس‌آباد تحویل داده شود.

با افتتاح این سه پروژه آموزشی، مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان دخترانه و پسرانه در بهترین فضاهای آموزشی استقرار و به طور کامل مشکلات آنان در این خصوص حل می‌شود.

همچنین استاندار اردبیل در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام در جعفرآباد اهتمام جدی پیمانکاران در اتمام سریع این مدارس را ضروری خواند و پس از بررسی وضعیت کار نسبت به تکمیل و راه‌اندازی مدرسه میعاد روح‌کندی تا 20 روز آینده قول مساعد داد و مقرر شد افتتاح این مدرسه با حضور خود استاندار در میان دانش‌آموزان و مسئولان شهر انجام گیرد.

نیکزاد همچنین نسبت به تکمیل کار ساخت و ساز و تجهیز مدرسه جدیدالاحداث امام صادق (ع) جعفرآباد تا پایان امسال خبر داد.

وی نسبت به تکمیل سریع کار مقاوم‌سازی مدرسه شهید رجایی جعفرآباد نیز قول مساعد داد.

انتهای پیام/62006/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول