اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال

شعله‌های نفت و گاز کاسپین را به آتش کشید

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم کاسپین قزوین مقابل تیم نفت و گاز گچساران تن به شکست داد.

شعله‌های نفت و گاز کاسپین را به آتش کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته یازدهم و پایانی نیم فصل مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در حالی به کار خود پایان داد که تیم هندبال کاسپین قزوین که در گچساران میهمان تیم نفت و گاز این شهر بود، در پایان با نتیجه 33 بر 27 تن به شکست داد تا دهمین شکست این فصل خود را به دست آورد.

تیم هندبال کاسپین قزوین قبل از این دیدار به نوعی درصدد این بود که بتواند با گرفتن امتیاز از نماینده گچساران به روند ناکامی‌های خود در نیم فصل نخست پایان دهد و در آغاز نیم فصل دوم با روحیه بهتر و بالاتری گام به زمین مسابقات بگذارد و خود را آماده رویارویی با حریفان کند، اتفاقی که البته رخ داد تا زنگ خطر برای کادر فنی و بازیکنان این تیم به صدا درآید.

شاگردان محمد باقری در تیم هندبال کاسپین قزوین که با به دست آوردن تنها یک پیروزی و 9 شکست و کسب دو امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی جا خوش کرده‌اند، به خوبی می‌دانند که اگر همین روند تا پایان این رقابت‌ها ادامه پیدا کند، به طور یقین یکی از نامزدهای سقوط‌کننده به مسابقات دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور قلمداد می‌شوند.

تیم هندبال کاسپین قزوین تنها پیروزی این فصل خود را در مسابقات لیگ برتر در هفته ششم و در مقابل تیم صبای قم در سالن شهید بابایی قزوین به دست آورده است و البته این برد نتوانسته است تأثیری چندانی در ارتقای این تیم در جدول رده‌بندی داشته باشد.

شکست‌های متوالی و پشت سرهم تیم هندبال کاسپین قزوین مقابل تیم‌های ثامن‌الحجج مشهد، ثامن‌الحجج سبزوار، نیک اندیش و مس پارس فلاورجان اصفهان،

هپکوی اراک، نیروی زمینی تهران، مس کرمان، سنگ آهن بافق یزد و در نهایت تیم نفت و گاز گچساران حکایت از این دارد که مسئولان و کادر فنی این باشگاه باید با جدیت تمام و با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم در نیم فصل دوم به فکر چاره‌اندیشی باشند تا تیم هندبال کاسپین قزوین را از خطر سقوط به مسابقات دسته پایین‌تر نجات دهند.

در همین راستا رسول باقری دبیر هیئت هندبال استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: گرچه تیم هندبال کاسپین در نیم فصل نخست نتوانست نتایج قابل توجهی را از خود بر جای بگذارد، اما به طور حتم در نیم فصل دوم شرایط تغییر می‌کند و بازیکنان این تیم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بازی‌های بهتری را مقابل رقیبان به نمایش می‌گذارند و در لیگ برتر ماندگار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به خاطر همزمانی اردوی تیم ملی و مسابقات قهرمانی آسیا با وقفه‌ای دو تا سه ماه روبرو می‌شود، بیان کرد: بدون شک این فرصت مناسبی برای مربیان و کادر فنی تیم هندبال کاسپین است تا با برگزاری منظم تمرینات و بدنسازی کامل تیمی قدرتمندتر را در نیم فصل دوم به زمین مسابقات بفرستند.

دبیر هیئت هندبال استان قزوین عنوان کرد: تیم کاسپین برای نیم فصل دوم دو بازیکن بومی را به خدمت می‌گیرد که یقیناً این دو هندبالیست با توجه به انتخاب مربیان می‌توانند دیگر بازیکنان را همراهی کنند و کمک‌های شایانی به تیم داشته باشند.

انتهای پیام/77004/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول