اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار وحدتیه:

شرکت‌های نفتی مستقر در وحدتیه حق آلایندگی را کامل پرداخت کنند

شهردار وحدتیه گفت: شرکت‌های نفتی مستقر در وحدتیه حق آلایندگی را به طور کامل پرداخت کنند.

شرکت‌های نفتی مستقر در وحدتیه حق آلایندگی را کامل پرداخت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از وحدتیه، عبدالحمید صفایی شنبه‌شب در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم دشتستان و حضور در بین مردم و مسئولان وحدتیه اظهار داشت: شهر وحدتیه با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر دارای مشکلات عدیده‌ای است که با افزایش بودجه و توجه بیشتر مسئولان باید به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

شهردار وحدتیه افزود: پرداخت حق آلایندگی توسط شرکت‌های نفتی مستقر در وحدتیه می‌تواند بسیاری از مشکلات مالی شهرداری را رفع کند و شاهد تحولی در سطح شهر باشیم.

وی با تشریح روند پیگیری شهرداری و اعضای شورای اسلامی دوره گذشته در زمینه پرداخت حق آلایندگی، از اقدامات، تذکر و طرح‌های موسوی‌نژاد و سایر همکاری‌های وی قدردانی کرد.

این مسئول با ذکر اقدامات شهرداری در سال‌های گذشته، افزود: شهرداری وحدتیه با سابقه 10 ساله خدمات بسیاری ارائه کرده و همه وظایف خود در نگهداری تاسیسات و مبلمان شهری را در اسرع وقت انجام می‌دهد.

صفایی خاطرنشان کرد: برای شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر دستورالعمل‌های متفاوتی وضع شده است ولی معمولا شاهد احقاق همه حقوق آنها نبوده‌ایم.

شهردار وحدتیه گفت: از نماینده پرتلاش مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم در تدوین طرح‌ها و موافقت یا مخالفت با آنها، از حقوق شهرداری شهرهای زیر 25 هزار نفر حمایت کند.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و باید نسبت به انجام وظایف محوله کوشا باشیم افزود: مجموعه شهرداری نیز از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه شهر بهره برده و هیچ فرصتی را هدر نخواهد داد.

انتهای پیام/2452/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول