اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی نیازمند توجه مسئولان برای پاک کردن غبار محرومیت است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی نیازمند توجه مسئولان بوده تا غبار محرومیت را از چهره خود پاک کند.

خراسان جنوبی نیازمند توجه مسئولان برای پاک کردن غبار محرومیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو لحظاتی پیش در مراسم معارفه استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از امتیازات نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نظام‌ها این است که دوران مسئولیت را دوران جمع‌آوری توشه برای آخرت می‌داند.

وی با بیان این‌که خراسان جنوبی دارای فرهنگ غنی و پیشرفته است، تصریح کرد: حضور با شکوه مردم خراسان جنوبی در حماسه خردادماه نشانگر این موضوع است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: کسب رتبه نخست در مشارکت انتخابات توسط مردم خراسان جنوبی یکی از بزرگترین افتخارات این مردم است.

گلرو با بیان این‌که خراسان جنوبی 800 سال سابقه آموزش حوزوی و پرورش علمای بزرگ را داشته است، اظهار داشت: پروفسور گنجی، ابن حسام خوسفی و ... از جمله بزرگان در خطه خراسان جنوبی هستند.

وی با بیان این‌که خراسان جنوبی با داشتن ظرفیت‌های فراوان در محرومیت نگه‌داشته شده است، یادآور شد: محرومیت شایسته این استان نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: با بالا بردن ظرفیت‌های استانی متخصص و دلسوز، این استان در مسیر توسعه قرار می‌گیرد.

گلرو ادامه داد: خراسان جنوبی نیازمند توجه مسئولان بوده تا محرومیت را از چهره خود پاک کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم خراسان جنوبی عزم خود را جزم کرده تا با تدبیر استانداری خدمتگزار زمینه پیشرفت عمرانی و فرهنگی این استان را فراهم کنند.

انتهای پیام/69010/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول