اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال شهرستان طرقبه و شاندیز مطرح کرد

شناسایی استعدادهای هندبال با همکاری آموزش و پرورش طرقبه و شاندیز

رئیس هیئت هندبال شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: با همکاری آموزش و پرورش شهرستان کار استعدادیابی در بین دانش‌آموزان و نوجونان شهرستان را انجام خواهیم داد.

شناسایی استعدادهای هندبال با همکاری آموزش و پرورش طرقبه و شاندیز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا قلی‌زاده امشب در مراسم رونمایی از پیراهن تیم هندبال بانوان بام ایران طرقبه اظهار کرد: این تیم را در سال 1390 و با نام پدیده وارد لیگ دسته 2 هندبال کشور کردیم.

وی ابراز کرد: تیم هندبال بانوان طرقبه سال 91 را بدون حامی مالی و با کمک چند تن از خیران شهرستان و شورای شهر طرقبه در لیگ دسته یک با موفقیت گذراند و در نهایت موفق شد به لیگ برتر هندبال بانوان کشور راه یابد.

قلی‌زاده با بیان اینکه یک تیم هندبال در سطح لیگ برتر حدود 200 میلیون تومان هزینه دارد، گفت: ما با شرکت بام ایران به توافق رسیدیم نتایج مطلوبی را در لیگ برتر هندبال بانوان کشور بگیریم.

رئیس هیئت هندبال شهرستان طرقبه و شاندیز افزود: اولین مسابقه تیم بانوان هندبال بام ایران طرقبه حدود 10 روز دیگر در مشهد و در سالن شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2202/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول