اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست مقابل نیروی زمینی

تیم هندبال کاسپین قزوین زمین‌گیر شد

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم هندبال کاسپین قزوین با شکست مقابل تیم نیروی زمینی، زمین‌گیر شد.

تیم هندبال کاسپین قزوین زمین‌گیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در هفته هفتم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم هندبال کاسپین قزوین که شنبه شب به مصاف نیروی زمینی تهران رفته بود، در پایان با نتیجه 28 بر 23 تن به شکست داد تا ششمین باخت خود در این فصل را رقم بزند.

شاگردان محمد باقری که هفته گذشته در سالن شهید بابایی قزوین موفق شده بودند تیم هندبال صبای قم را با شکست بدرقه کنند، انتظار می‌رفت در دیدار مقابل تیم نیروی زمینی بتوانند این تیم را شکست دهند و دومین پیروزی متوالی این فصل خود را کسب کنند، اما نتیجه این بازی چیز دیگری را نشان داد.

تیم نیروی زمینی که تا قبل از دیدار مقابل تیم هندبال کاسپین قزوین نتوانسته بود در هیچ یک از دیدارهای خود مقابل رقیبان به برتری دست پیدا کند، موفق شد با پیروزی مقابل هندبالیست‌های تیم کاسپین نخستین پیروزی این فصل خود را به دست آورد.

تیم کاسپین قزوین پیش از این مقابل تیم‌های ثامن‌الحجج مشهد، نیک‌اندیش و مس پارس فلاورجان اصفهان، هپکوی اراک و ثامن‌الحجج سبزوار مدعی شماره یک قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگا‌های کشور تن به شکست داده است و تنها مقابل تیم صبای قم به برتری دست پیدا کرده است.

شاگردان محمد باقری در تیم هندبال کاسپین قزوین با توجه به اینکه تنها سه هفته به پایان رقابت‌های نیم فصل نخست لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور زمان باقی مانده است، باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا از دیدارهای باقیمانده خود امتیازهای لازم را جمع‌آوری کنند، زیرا این تیم در حال حاضر با شش شکست و تنها یک پیروزی و کسب دو امتیاز در میان 11 تیم حاضر در این مسابقات در مکان دهم جدول رد‌ه‌بندی قرار گرفته است.

به طور یقین مسئولان و کادر فنی تیم کاسپین باید روند تیمی و تمرکز بازیکنان خود را در دیدارهای باقیمانده تغییر دهند، زیرا در صورتی که این روند در دیدارهای بعدی هم تداوم داشته باشد، قطعا باید منتظر وداع زودهنگام این تیم از رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌‌های کشور بود.

گرچه رسول باقری دبیر هیئت هندبال استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، در ارتباط با روند شکست‌های تیم کاسپین اعتقاد دارد که بازیکنان این تیم در مسابقات آینده خود قطعا می‌توانند مقابل رقیبان خود امتیازهای از دست رفته را جبران کنند.

باقری گفت: به هر حال باید قبول کرد که مسئولان دیگر باشگاه‌ها برای تیم‌های خود سرمایه‌گذاری کرده و با جذب بازیکنان قدرتمند عملا در یارگیری با استفاده از شرایط مالی، قو‌ی‌تر ظاهر شده‌اند و اما این در حالی است که باید اذعان کرد هزینه تیم کاسپین به مراتب از تیم‌های لیگ برتری خیلی پایین‌تر بوده و باید این مسئله در نیم فصل دوم مورد توجه قرار بگیرد.

نکته قابل توجه این است که تیم هندبال کاسپین قزوین دومین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند و انتظار می‌رود که در این فصل دیگر دغدغه سقوط به رقابت‌های دست یک برای این تیم خوب و نماینده استان قزوین وجود نداشته باشد تا تماشاگران قزوینی بتوانند از بازی‌های این تیم در لیگ برتر نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/77004/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول