اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان عسلویه معرفی شد

در آیینی با حضور مسئولان و فعالان فرهنگی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان عسلویه معرفی شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان عسلویه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، شامگاه یکشنبه در آیینی با حضور مسئولان شهرستان عسلویه، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان عسلویه معرفی شد.

فرماندار شهرستان عسلویه در این آیین با اشاره به تلاش و فعالیت مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر از حضور و توجه ایشان به کتابخانه‌های این شهرستان قدردانی کرد و افزود: شهرداران عسلویه و نخل تقی همیشه در پرداخت سهم نیم درصد شهرداری‌ها به کتابخانه‌ها اهتمام جدی داشته‌اند و قطعاً نیز این روند ادامه خواهد داشت چرا که خود شهرداران از فرهیختگان و فرهنگیان استان به شمار می‌روند.

مجید محمودی گفت: مردم این شهرستان به فرهنگ و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) پایبند هستند و به همین دلیل است که این شهرستان نیز به عنوان یکی از امن‌ترین نقاط کشور برگزیده شده است.

فرماندار عسلویه در ادامه سخنان خود عنوان کرد: فرایند توسعه کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در زمان مدیریت محتشم، جهش فوق‌العاده‌ای داشته که این تغییرات به وجود آمده از لحاظ کیفی، کمی و مدیریتی قابل لمس است.

محمودی یادآور شد: در شرایطی که دشمنان با برنامه‌های فرهنگی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند باید با برنامه‌های متنوع فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی ابراز داشت: افزایش امکانات و تجهیزات فرهنگی در عسلویه مورد تاکید مسئولان قرار دارد و در این مسیر کوتاهی نمی‌کنیم.

در پایان طی حکمی از طرف صدرالله محتشم، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، احمد شاکر راد به عنوان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان عسلویه معرفی شد.

شاکر راد پیش از این به عنوان سرپرست این اداره مشغول به کار بود.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول