اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس خبر داد

درخواست 180 نماینده مجلس برای لغو مصوبه پارسیان

نماینده مردم بندرعباس و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از نامه بیش از 180 نفر از نمایندگان ملت به رئیس جمهور برای لغو مصوبه جدایی مناطقی از استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس خبر داد.

درخواست 180 نماینده مجلس برای لغو مصوبه پارسیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از دفتر محمد آشوری، این نماینده مردم بندرعباس و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از نامه بیش از 180 نفر از نمایندگان ملت به رئیس جمهور برای لغو مصوبه جدایی مناطقی از استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس خبر داد و اظهار داشت: این اقدام و این میزان از همکاری و همدلی نمایندگان، نشانه روشنی از غیرکارشناسی بودن این طرح که در دولت دهم تصویب شده، است و از دولت محترم و شخص رئیس جمهور انتظار داریم که با لغو این مصوبه، روحیه امید و نشاط را به مردم استان بار دیگر هدیه کند.

وی گفت: نظر جمعی نمایندگان ملت بر این است که این طرح بخشی از مجموعه تصمیمات شتاب‌زده و غیرکارشناسی دولت دهم در روزهای پایانی آن است که نه تنها نگرانی مردم را در پی داشته بلکه باعث بروز تنش‌هایی نیز در این مناطق شده و اساسا چنین طرح‌هایی تامین‌کننده منافع ملی کشورمان نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این نامه که تاکنون به امضای بیش از 180 نفر از نمایندگان ملت رسیده و شمار امضاهای آن رو به افزایش است، از رئیس جمهور خواسته‌ایم تا این مصوبه را لغو و زمینه‌های آرامش خاطر مردم این مناطق و سراسر استان هرمزگان را تامین کند.

آشوری به تداوم پیگیری‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای رایزنی با مسئولان مختلف و وزرای دولت خبر داد و گفت: مردم استان با درک شرایط ملی و منطقه‌ای آرامش خود را حفظ کرده و مطمئن باشند که مطالبات آنها در سطوح مختلف در حال پیگیری است و اطلاع رسانی‌های لازم نیز در این زمینه به مردم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/88001/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول