اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکم آبان ماه صورت می‌گیرد

رقابت 235 هزار دانش‌آموز هرمزگانی در شانزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی

شانزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی، اول آبان همزمان در تمام واحدهای آموزشی و پرورشی دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم سراسر استان هرمزگان برگزار می‌شود.

رقابت 235 هزار دانش‌آموز هرمزگانی در شانزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان پیش از ظهر امروز طی نشستی اظهار داشت: امسال 235 هزار دانش‌آموز در 2 هزار و 800 آموزشگاه در سراسر استان هرمزگان در شانزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

غلامرضا خداپرستی افزود: دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی و بالاتر، علاوه بر شرکت در رأی گیری و انتخابات، می‌توانند برای عضویت در شورا داوطلب شوند.

وی بیان داشت: مقدمات برگزاری این انتخابات در مدارس سراسر استان فراهم شده و دانش آموزان داوطلب عضویت در شوراها، کار تبلیغات و معرفی خود را آغاز کرده‌اند.

به گفته خداپرستی مراسم نمادین برگزاری این انتخابات با قرائت پیام وزیر و با حضور مسئولان استانی در مدرسه فرزانگان ناحیه دو بندرعباس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ترکیب اعضای شورای دانش‌آموزی در مدارس ابتدایی (دوره اول) بر حسب تعداد دانش آموزان پایه سوم را تا 100 نفر دانش‌آموز پنج نفر عضو اصلی و دو نفر علی البدل، از 101 نفر تا 150 نفر دانش آموز هفت نفر اصلی و دو نفر علی البدل و از 151 به بالا 9 نفر اصلی و دو نفر علی البدل اعلام کرد.

این مسئول اضافه کرد: ترکیب اعضا در مدارس دارای شش پایه ابتدایی نیز بر حسب تعداد دانش آموزان پایه سوم تا ششم خواهد بود.

خداپرستی متذکر شد: ترکیب اعضای شورای دانش آموزی در مدارس متوسطه (دوره اول و دوم) بر حسب تعداد کل دانش آموزان آن واحد آموزشی خواهد بود به گونه‌ای که تا 250 نفر دانش آموز پنج نفر عضو اصلی و دو نفر علی البدل، از 250 تا 350 نفر دانش آموز هفت نفر اصلی و دو نفر علی البدل، از 350 تا 550 نفر 9 نفر اصلی و دو نفر علی البدل و از 550 نفر به بالا 11 نفر اصلی و دو نفر علی البدل خواهد بود. 

انتهای پیام/88007/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول