اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان خبر داد

حذف محدودیت خدمات رایگان بیمه درمانی برای فرزندان چهارم

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از ابلاغ بخش‌نامه‌ای خبر داد که به موجب آن فرزندان چهارم خانواده‌ها نیز از خدمات حمایتی بیمه تامین اجتماعی بدون پرداخت حق سرانه برخوردار می‌شوند.

حذف محدودیت خدمات رایگان بیمه درمانی برای فرزندان چهارم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان، سید فاضل حیدری بلوکی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس اصلاحیه قانون تنظیم جمعیت و خانواده که در تاریخ 20 خرداد ماه سال‌ جاری در مجلس شورای اسلامی مصوب شد، تمامی محدودیت‌های قانونی که از سال 72 تاکنون بر اساس تعداد فرزند برای والدین شاغل یا فرزندان آنان پیش‌بینی شده بود، لغو می‌شود.

وی اضافه کرد: بر همین اساس، حق سرانه درمان برای فرزند یا فرزندان چهارم و به بعد تمام بیمه شدگان، مستمری بگیران و مقرری بگیران حذف شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: از این پس، دفترچه بیمه‌های درمانی تامین اجتماعی برای فرزندان چهارم به بعد بدون دریافت هیچ مبلغی به عنوان حق سرانه صادر شده و سایر محدودیت‌های اداری نیز برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/2310/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول