اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سند اشتغال کهگیلویه و بویراحمد بازنگری شود

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید بررسی کنیم که آیا سند تدوین شده اشتغال کهگیلویه و بویراحمد و بندها و مفاد آن برای کمک به اشتغال‌زایی مبتنی بر واقعیات است یا خیر.

سند اشتغال کهگیلویه و بویراحمد بازنگری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌حسن نوروزی عصر امروز در حاشیه نشست شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز مردم از مسئولان انتظار دارند که در عمل اشتغال‌زایی را مشاهده کنند و ما نیز حق نداریم تنها به ارائه آمار و ارقام بپردازیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: منابع و مصارف بانک ملی در استان کهگیلویه و بویراحمد را که مشاهده می‌کردم دو هزار و 400 میلیارد ریال منابع بانکی و چهار هزار و 307 میلیارد ریال مصارف داشتند که باید منابع و مصارف با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

نوروزی تصریح کرد: این نشان می‌دهد که تسهیلات بانکی بیش از سپرده‌ها بوده و به همین خاطر زیاد نباید بانک‌ها را در خصوص اعتبارات اشتغال‌زایی و عمل به تعهدات مقصر بدانیم.

این معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید بپذیریم بخشی از دلایل ناموفق بودن‌ در این خصوص به استان و بانک‌ها برنمی‌گردد.

نوروزی بخشی از مشکلات اشتغال در استان را مربوط به سند توسعه اشتغال به عنوان یک برنامه دانست و گفت: این سند تهیه و تنظیم شده اما باید ببینیم که تا چه اندازه اشتغال ما در استان براساس این سند پیش می‌رود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید اداره کار یک بار سند توسعه اشتغال استان را بررسی کند تا متوجه شود که آیا سند مبتنی بر واقعیات تدوین شده یا خیر.

انتهای پیام/2571/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول