اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

سرمایه‌گذاری 417 میلیارد تومانی بخش خصوصی در پروژه‌های عمران شهری

شهردار اردبیل گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمران شهری بیش از 417 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده و با شهرداری همسو و همراه شدند.

سرمایه‌گذاری 417 میلیارد تومانی بخش خصوصی در پروژه‌های عمران شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جریان بازدید خود از پروژه‌های مشارکتی در اردبیل با برشمردن عنوان پروژه‌های مهم مشارکتی اجرا شده و در حال اجرا در دو سال گذشته در سطح شهر اردبیل اظهار داشت: پروژه‌های ایستگاه پمپ گازوئیل ترمینال بین شهری با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از 800 میلیون تومان، زمین چمن مصنوعی با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از 250 میلیون تومان، پل عابر پیاده مکانیزه مجهز به پله برقی با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از 800 میلیون تومان از جمله آنهاست.

وی تصریح کرد: احیای بازار و حمام تاریخی وکیل با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از 25 میلیارد تومان، احداث برج تجاری مسکونی مروارید در ساحل دریاچه شورابیل با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از 15 میلیارد تومان، مجتمع تجاری مسکونی شهریار واقع در محل فعلی سازمان اتوبوسرانی با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از 120 میلیارد تومان از پروژه‌های مشارکتی شهرداری اردبیل است.

بدری در ادامه از ساخت مجتمع بزرگ تجاری، تفریحی و خدماتی تیراژه با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از 250 میلیارد تومان خبر داد و خاطر نشان کرد: برج‌های تجاری، مسکونی روناک با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از 50 میلیارد تومان و پارکینگ طبقاتی درخشان با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از پنج میلیارد تومان از جمله پروژه‌های مهم مشارکتی شهرداری اردبیل است.

این مسئول ارزش سرمایه‌گذاری مجموع پروژه‌های مشارکتی اجرا شده و در حال اجرا در طول دو سال گذشته در سطح شهر اردبیل را بیش از 417 میلیارد تومان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که کل بودجه سال 92 شهرداری اردبیل با در نظر گرفتن ارقام تکراری به رقم 170 میلیارد تومان می‌رسد.

شهردار اردبیل بیان کرد: بنابراین پروژه‌های مشارکتی بخش خصوصی با ارزش بیش از دو برابر بودجه سال 92 شهرداری اردبیل در طول این دو سال در شهر اردبیل به اجرا درآمده یا در حال اجرا و مرحله عقد قرارداد است.

بدری یادآور شد: عایدات اقتصادی، معماری و شهرسازی این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک شامل حال شهروندان اردبیل می‌شود.

پروژه برج‌های دوقلوی روناک نماد توزیع عادلانه امکانات در شهر اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل با اشاره به اهداف اجرای پروژه برج‌های دوقلوی 20 طبقه و مرکز تجاری روناک، ادامه داد: شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل این پروژه را در منطقه کم برخوردار شهر تعریف کردند، چرا که اجرای این طرح بزرگ در حاشیه بزرگراه کمربندی دوم مابین میدان وحدت و تقاطع استاد شهریار در راستای توزیع عادلانه امکانات و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین توزیع عادلانه فرصت‌های اقتصادی و اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر اردبیل است.

بدری عرصه زمین اختصاص یافته به این پروژه را بیش از هفت هزار و 500 متر مربع اعلام کرد و با اذعان به اینکه زمین مذکور در مالکیت شهرداری اردبیل است، گفت: زمین و پروانه ساخت آورده شهرداری در پروژه مشارکتی مجتمع مسکونی، تجاری روناک بوده و پس از اتمام و بهره‌برداری به یقین اثرگذاری و الگوسازی این پروژه در معماری، شهرسازی و اجرای پروژه‌های کاملاً فنی همسان با الگوهای معماری ایرانی و اسلامی در این منطقه کم برخوردار شهر محسوس است.

وی پروژه برج‌های دوقلوی روناک را پروژه‌ای کاملاً فنی و پیشرفته با رعایت تمامی مباحث مقررات ملی ساختمان اعم از موارد فنی و ایمنی معرفی کرد و افزود: یک مرکز تجاری بزرگ در این پروژه تعریف شده که در مسیر عبور مسافران و گردشگران ورودی به شهر اردبیل بوده و سرمایه‌گذار نیز می‌تواند با سیاست‌گذاری نسبت به ارائه کالاهای مورد نیاز مسافران اقدام کند و همچنین همشهریان هم می‌توانند مایحتاج خود را از این مرکز تجاری تهیه کنند.

این مسئول در پایان سخنان خود تصریح کرد: زیربنای پروژه روناک 43 هزار متر مربع مشتمل بر 196 واحد مسکونی، 67 واحد تجاری و یک مرکز بزرگ تجاری هایپر مارکت است.

انتهای پیام/62004/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول