اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان:

سرمایه‌گذاری در جایگاه‌های سوخت برای بخش خصوصی مقرون به صرفه نیست

رئیس ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان گفت: سهم بخش خصوصی در توسعه جایگاه‌ها پایین است و مقرون به صرفه نبودن سرمایه‌گذاری از دلایل این موضوع محسوب می‌شود.

سرمایه‌گذاری در جایگاه‌های سوخت برای بخش خصوصی مقرون به صرفه نیست

جمشید جمشیدیان امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت فعالیت بخش‌ خصوصی در راستای توسعه جایگاه‌های سوخت CNG اظهار کرد: در حال حاضر سهم بخش خصوصی در راستای توسعه این جایگاه‌ها پایین است و مقرون به صرفه نبودن درآمد‌های ناشی از جایگاه‌های سوخت از دلایل این موضوع محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: عدم فعالیت بخش‌ خصوصی به منظور سرمایه‌گذاری در راستای توسعه جایگاه‌های سوخت CNG در تمام شهر‌های بزرگ و کلان‌شهر‌های موجود در سطح کشور مشاهده می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان با اشاره به تعداد جایگاه‌های سوخت موجود در اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر 18 جایگاه سوخت CNG تک‌منظوره برای سوخت‌گیری خودرو‌های گاز‌سوز در سطح کلان‌شهر اصفهان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه 16 مورد از این جایگاه‌ها متعلق به شهرداری بوده و این جایگاه‌ها توسط شهرداری در سطح کلان‌شهر اصفهان راه‌اندازی شده است، ادامه داد: تنها دو مورد از جایگاه‌های موجود در سطح شهر اصفهان توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.

جمشیدیان با بیان اینکه وضعیت یک جایگاه سوخت CNG نیز در اصفهان بلا‌تکلیف است، تاکید کرد: شهرداری زمین مورد نیاز برای احداث این جایگاه را اختصاص داده است و راه‌اندازی این جایگاه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری این زمین را با تسهیلات ویژه برای توسعه جایگاه‌های سوخت CNG در اصفهان اختصاص داده است، افزود: سهم بخش خصوصی در راستای توسعه این جایگاه‌ها در سطح کلان‌شهر‌ها باید افزایش پیدا کند.

رئیس ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان گفت: قیمت بالای زمین در شهر‌های بزرگ و کلان‌شهر‌های موجود در سطح کشور و کارمزد پایین جایگاه‌های سوخت از دلایل عدم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای توسعه این جایگاه‌ها است.

انتهای پیام/63004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول