اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری تبریز:

شیوه‌نامه جدید سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال تدوین است

سرپرست شهرداری تبریز گفت: به منظور شفاف‌سازی و بهبود روش‌ها، شیوه‌نامه جدید سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری توسط شهرداری تبریز تدوین می‌شود.

شیوه‌نامه جدید سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال تدوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین اکبری اظهار کرد: این شیوه‌نامه در حال حاضر با اولویت اصلاح و بازنگری اساسی در روش‌ها، روند و مراحل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی شهری در حال تدوین است و تلاش می‌شود در روزهای آینده با اتمام مراحل تدوین، این شیوه‌نامه برای بررسی و تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر تقدیم شود.

سرپرست شهرداری تبریز در ادامه همچنین با اشاره به دیگر برنامه‌های در دستور کار مدیریت شهری تبریز برای بازنگری در موضوع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افزود: افزایش تعداد اعضای کمیته فنی از 4 نفر به 11 نفر، فعال‌سازی مجدد کمیته‌ها و دبیرخانه، رتبه‌بندی سرمایه‌گذاران، تکمیل بسته‌های سرمایه‌گذاری، اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌ها، کاهش مراحل سرمایه‌گذاری، بررسی و چکش کاری دقیق طرح‌ها، تقویت هیئت عالی سرمایه‌گذاری تسریع در روند امور و شفاف‌سازی در فرایندها از جمله الزامات و اولویت‌های مدیریت جدیدی سرمایه‌گذاری شهرداری خواهد بود.

وی افزود: از این پس و پس از طی مراحل تدوین و تصویب، شیوه‌نامه جدید سرمایه‌گذاری، میثاق و ملاک اصلی تصمیم‌گیری و انعقاد قراردادهای سرمایه‌گذاری شهرداری خواهد بود.

انتهای پیام/60002/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول