اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی انتقاد کرد

اعمال سلیقه‌های شخصی در مسیر هدایت سرمایه‌گذار‌ی‌های بخش‌خصوصی

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی رواج برخی تنگ نظری‌های اجتماعی و اعمال سلیقه‌های شخصی مغرضانه در مسیر جلب و هدایت سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی جامعه را مورد انتقاد قرار داد.

اعمال سلیقه‌های شخصی در مسیر هدایت سرمایه‌گذار‌ی‌های بخش‌خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی صبح امروز در حاشیه برگزاری کارگروه‌های توسعه کشاورزی و معدن این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی و اقدام مؤثر مدیران مراکز اداری برای شناسایی دقیق مجموعه مشکلات گریبانگیر حوزه‌های بخش کشاورزی و معدن و کمک به تحقق‌سازی اصولی مطالبات قانونی فعالان عرصه تولید این حوزه، اظهار کرد: با این حال انتظار می‌رود که مسئولان همچنان در مسیر بهبود بخشی به امور معیشتی مردم نسبت به ارتقای شاخص‌های اشتغالزایی و تولید سرمایه بیش از گذشته تلاش کنند.

وی حمایت مستمر از سرمایه‌گذاران توانمند بخش خصوصی در حوزه کشاورزی و معدن را مورد تأکید قرار داد و افزود: در این رابطه مراکز مختلف بانکی نیز باید با تحکیم بخشی اصولی حلقه‌های حمایتی راسخ خود شرایط مناسب‌تری را برای شکوفاسازی بخش‌های سرمایه‌آور شهرستانی فراهم آورند.

فرماندار ویژه شهرستان مرند همچنین رواج یابی برخی تنگ نظری‌های اجتماعی و اعمال سلیقه‌های شخصی مغرضانه در مسیر جلب و هدایت سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی جامعه را مورد انتقاد قرار داد و گفت: تحقق مقوله تسریع بخشی به حرکت شتابدار قطار توسعه همه‌جانبه و فراگیر بخش‌های مختلف جامعه باید بر اساس مطالبات دیرینه مردم و حفظ منافع عمومی آنها انجام پذیرد.  

وی هجمه سهمگین تهاجمات بزرگ سیاسی و فرهنگی و اجتماعی استکبار جهانی را در به انزوا کشاندن عزم راسخ نظام جمهوری اسلامی برای تداوم ارائه خدمات بی منت و صادقانه به مردم بی‌اثر خواند و افزود: با استفاده هدفمند و بهینه از مجموعه ظرفیت‌های سرمایه‌ای و توانمندی‌های مدیریتی بخش غیردولتی شرایط لازم نیز برای عمران و آبادانی مطلوب مناطق مختلف کشور بیش از گذشته مورد دستیابی قرار خواهد گرفت.

رضوانی همچنین در این خصوص یادآور شد: تجارب بزرگ اقتصادی باید به نوعی در مسیر گسترش عدالت اجتماعی و بهبود وضعیّت معیشتی اقشار مختلف مردم و پایدارسازی شاخصه‌های اعتلای ملی کشور نهادینه شود.

فرماندار شهرستان ویژه مرند و معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین اظهار داشت: موقعیت ممتاز اقتصادی، سیاسی و اجتماعی این شهرستان ویژه شایسته استقرارپذیری انواع سرمایه‌گذاری‌های سودآور ملی است.

وی در این رابطه یادآور شد: تمام نیروهای برنامه‌ریزی و اجرایی و نظارتی فعال دستگاه‌های دولتی شهرستان ویژه مرند برای جلب و هدایت صحیح مجموعه سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی آمادگی کامل دارند و در این رابطه ارائه تسهیلات مختلف حمایتی نیز با اولویت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام خواهد پذیرفت.  

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره به ضرورت اجرایی کردن طرح جامع تولید و اشتغال این شهرستان ویژه افزود: صنعت، کشاورزی و تولید رکن اصلی توسعه پایدار این شهرستان مستعد به شمار می‌آید و در این رابطه باید تمام اعضای شورای اداری منطقه گام‌های موثری را برای جلب و هدایت صحیح اعتبارات تخصیصی بخش دولتی و نیز حمایت از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی بردارند.

انتهای پیام/60008/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول