اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی خبر داد

افتتاح رسمی مرکز دیجیتال شازند در هفته جاری

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی از افتتاح رسمی مرکز دیجیتال شهرستان شازند در هفته جاری خبر داد.

افتتاح رسمی مرکز دیجیتال شازند در هفته جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حمید قربانی‌جم بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز دیجیتال شهرستان شازند به زودی و با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان شازند راه‌اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این فرستنده دیجیتالی میزان پوشش دیجیتالی برنامه‌های صدا و سیما از 62 درصد به 82 درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: تجهیز شهرستان‌ها به فرستنده‌های دیجیتالی، نیازمند تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز است که مسئولان استان باید مدیران صدا و سیما را در این مهم یاری دهند.

قربانی‌جم معرفی ناشناخته‌ها و تمامی مؤلفه‌های استان، بالا بردن سطح کیفی برنامه‌های صدا و سیمای مرکز استان و پخش زنده برنامه‌های مختلف از شبکه آفتاب را از سیاست‌های مهم صدا و سیمای مرکز استان در سال جاری برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته ورزش و جوانان خاطر نشان ساخت: صدا و سیما تمام تلاش خود را برای ارتقاء ورزش استان به کار گرفته و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: پرداختن به ورزش همگانی از مهم‌ترین سیاست‌های صدا و سیما در امر توسعه ورزش در سطح استان است که در این زمینه برنامه‌های مختلفی را روی آنتن برده است.

انتهای پیام/87011/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول