اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر ستاد احیاء امر به معروف تهران از ستاد احیاء پیشوا

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان تهران از ستاد احیاء شهرستان پیشوا به‌عنوان شهرستان منتخب تقدیر کرد.

تقدیر ستاد احیاء امر به معروف تهران از ستاد احیاء پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پیشوا به‌عنوان شهرستان منتخب استان تهران در امر تذکر لسانی با حضور مسئولان و معاونت‌های ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان تهران در دفتر امام جمعه شهرستان پیشوا برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رحمتی‌نیا به‌عنوان رئیس ستاد احیاء شهرستان پیشوا ضمن خیرمقدم به حاضران و مدعوین پیرامون فرضیه مهم امر به معروف مطالبی را ایراد کرد.

حسن درویشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا و دبیر ستاد احیاء امر به معروف شهرستان پیشوا در ادامه این نشست گزارشی از عملکرد ستاد احیاء در سال 92 ارائه داد.

معاونت‌های ستاد نیز طی سخنانی دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی زرگر از ستاد استان تهران طی سخنانی ماموریت ستادهای احیاء شهرستان‌ها به‌ویژه شهرستان‌های منتخب را بیان کرد و از تلاش‌های ستاد احیاء شهرستان تقدیر کرد.

تعامل بسیج با تربیت‌بدنی شهرستان پیشوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا بعدازظهر امروز با رئیس تربیت بدنی شهرستان پیشوا در ارتباط با بسیج و تربیت‌بدنی تعامل کرد.

این گزارش حاکی است، در این جلسه اعضاء و مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی با حسن درویشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا دیدار کردند.

وی در این دیدار طی نشستی صمیمی در ارتباط با تعامل بسیج و اداره ورزش و جوانان در استفاده بهینه از فضای سالن‌های ورزشی شهرستان و برگزاری مسابقات ورزشی به‌ویژه ورزش‌های همگانی در سطح شهرستان در مناسبت‌های مختلف و نشست تخصصی ورزش و جوانان شهرستان با کانون بسیج جامعه ورزشکاران شهرستان برای تعامل و برنامه‌ریزی مناسب و تقویت تیم‌های ورزشی و مدال‌آور کلیه رشته‌های ورزشی در سطح شهرستان تاکید کرد.

گفتنی است، مقرر شد به‌منظور خدمات ورزشی به حلقه‌های صالحین گردان‌های امام علی (ع) و امام حسن (ع) و پایگاه‌های مقاومت برنامه‌ریزی لازم به‌عمل آید.

انتهای پیام/2462/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول