اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان:

احیای امر به معروف در سمنان به طور جدی پیگیری می‏شود

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان گفت: با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته، احیای امر به معروف در سمنان به طور جدی پیگیری و عملیاتی می‏شود.

احیای امر به معروف در سمنان به طور جدی پیگیری می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین عرفانیان ظهر امروز در حاشیه همایش تخصصی و کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر که در استان سمنان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جامعه جوان امروز نیاز دارد که با نرمی و آرامش با او سخن گفت و با منطق قوی و استدلال محکم و مبتنی بر عقل و اسلام او را قانع کرد و به راه آورد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به معنای هدایت اجتماعی به سمت نیکی و جلوگیری از گرفتار شدن در بدی است که باید با برنامه‌ریزی درست و هدفمند به این هدف رسید.

عرفانیان افزود: هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های بسیج باید با شناسایی آسیب‌های محله و همچنین معروفات آن در جهت تقویت آنها و کاستن از آسیب‌ها قدم بردارد و این به معنای موفقیت است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان تصریح کرد: تمام تلاش همه دلسوزان در جهت جلوگیری از اشاعه منکرات در جامعه و ترویج معروفات است که باید به طور جدی این برنامه پیگیری و عملیاتی شود.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول