اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران:

احداث ساختمان ستاد احیای امر به معروف دماوند پیگیری شود

قائم مقام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران گفت: ساختمان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دماوند باید با همکاری همه مسئولان این شهرستان تأمین شود.

احداث ساختمان ستاد احیای امر به معروف دماوند پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏‌الاسلام حیدر ظهرابی عصر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دماوند افزود: امام جمعه به عنوان رئیس ستاد، فرماندار به عنوان معاون و سایر مسئولان ادارات و نهادها اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را تشکیل می‏‌دهند و همگی در مسائل شهرستان تصمیم‏‌گیرنده بوده و قدرت و توان احیا و اجرای این فریضه الهی را دارند.

وی با اشاره به اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دماوند باید ساختار و تشکیلات درخور و مناسبی داشته باشد، بیان داشت: فرمانداری و شهرداری دماوند باید مسئولان ذی‏ربط را در این امر یاری کنند.

قائم مقام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران افزود: امام جمعه نیز باید به خوبی پیگیری کند تا ساختمان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برای نهادینه شدن و پیگیری هر چه بیشتر و بهتر امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی در شهرستان دماوند احداث شود.

ظهرابی اضافه کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه یک دستگاه خاص نیست، بلکه تکلیفی برای همه نهادها و دستگاه‏‌هاست که تمام توان و امکانات خود را برای یاری به ستاد به کار گیرند.

اجرای طرح برگزاری همایش‌‏های امر به معروف در شهرستان‏‌های استان تهران

قائم مقام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در ادامه از اجرای طرحی در شهرستان‏‌های استان تهران خبر داد و اظهار داشت: در این طرح که به زودی به شهرستان‏‌ها ابلاغ خواهد شد، مقرر شده است تا همایش‌‏ها و گردهمایی‏‌هایی با حضور تمام مسئولان و افراد تأثیرگذار شهرستان و افرادی که مجری طرح تذکر لسانی هستند، برپا شود.

وی اضافه کرد: در این همایش‌ها، مسائل، آسیب‏ها، معضلات و نقاط ضعف و قوت اجرای طرح بررسی می‏‌شود و کسانی که به عنوان تذکردهنده و مجری طرح کار کرده‌‏اند، نیز مسائل و معضلات موجود را بیان خواهند کرد.

ظهرابی این اقدام را آغاز خوبی برای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خواند و افزود: اجرای خوب طرح در هر شهرستانی منوط به اراده قوی و جمعی همه مسئولان آن است.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول