اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراموش نشود

امام جمعه فیروزکوه گفت: آحاد جامعه از اقشار و گروه‌‏های مختلف و مسئولان برابر اجرای قوانین الهی مسئول هستند و امر به معروف و نهی از منکر نباید در جامعه فراموش شود.

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراموش نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری ظهر امروز در خطبه‏‌های نماز دشمن‏‌شکن و وحدت‏‌آفرین جمعه این هفته در فیروزکوه در مسجد جامع این شهر با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: سبزجامگان نیروی انتظامی وظیفه سنگین و خطیر حفظ نظم و امنیت را در جامعه بر عهده دارند.

وی گفت: علاوه بر آن، همه مردم و مسئولان باید به قوانین و مقررات تمکین کنند و تذکر و امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

استیری با اشاره به برخی موارد ناهنجاری در سطح جامعه که متأسفانه با سکوت برخی افراد همراه شده است، تاکید کرد: همان‏گونه که به قوانین انسانی و اجتماعی توجه داریم، باید به قوانین الهی نیز اهتمام داشته باشیم.

وی هشدار داد: اگر قوانین الهی به خوبی رعایت نشود، تهدیدی برای معنویت، روح انسانی و تمامی اجتماع خواهد بود.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: باید هوشیار باشیم و بدانیم که اگر چشم خود را بر روی گناهان و مفاسد اجتماع ببندیم، عذاب الهی نازل می‏‌شود و خشک و تر را با هم می‏‌سوزاند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن 24 مهر ماه، روز پیوند اولیا و مربیان، خواستار هماهنگی و ارتباط تنگاتنگ آنان برای هدایت و راهنمایی فرزندان و دانش‌‏آموزان شد.

استیری با بیان اینکه متأسفانه گاهی شاهد ناهماهنگی و تضاد بین اولیا و مربیان هستیم، گفت: ارتباط متقابل و درست آنان، رشد چشم‏گیر مسائل تربیتی اجتماع را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول