اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد اروند:

اروند اصلی‌ترین منطقه صادرات آزاد در کشور است

مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت: این منطقه اصلی‌ترین منطقه صادرات آزاد در کشور است.

اروند اصلی‌ترین منطقه صادرات آزاد در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، اسماعیل زمانی ظهر امروز در نخستین همایش تجلیل از صادرکنندگان، فعالان اقتصادی و خادمان صادرات در سالن همایش‌‌های باشگاه گلستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: تجار و بازرگانان طلایه‌داران تمدن بشری هستند چراکه حوزه تمدن بشر در بین‌النهرین و پیدایش آن به وسیله تجار بوده است.

وی افزود: در مدیریت جدید منطقه آزاد اروند درصدد هستیم تا این سازمان در بهبود زندگی مردم موثر باشد.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند ادامه داد: منطقه آزاد اروند اصلی‌ترین منطقه صادرات آزاد در کشور است و تجار و بازرگانان این منطقه می‌توانند نقش مهمی را در خصوص تبدیل آن به منطقه اصلی صادرات کشور ایفا کنند.

زمانی تصریح‌ کرد: صادرات غیرنفتی به عنوان محور توسعه کشور باید مورد توجه بازرگانان قرار گیرد و چراکه توجه به این مقوله تاثیر مستقیمی بر زندگی مردم خواهد داشت.

وی اضافه‌کرد: در واقع توجه به این بخش در ساختار کشور نیز موثر خواهد بود و ما نیز سعی خواهیم کرد تا در این مسیر نقش تسهیل‌کننده را داشته باشیم.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند خاطرنشان‌کرد: در این راستا باید کاری کرد که صادرکنندگان منطقه آزاد اروند تولیدات شهرک‌های آبادان و خرمشهر را صادر کنند.

زمانی افزود: خوشبختانه در زمینه زیرساخت‌ها، امکانات بسیار مناسب حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و زمینی سال‌هاست که در این منطقه وجود دارد در حالی که در مناطق آزاد دیگر این زیرساخت‌ها پس از تشکیل منطقه آزاد شکل گرفت.

وی گفت: علاوه بر این وجود بازار 10 تا 12 میلیونی جنوب عراق نیز فرصتی بسیار مناسب را برای توسعه هرچه بیشتر صادرات کالا فراهم کرده است.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند در پایان گفت: در راستای توجه به امر توسعه صادرات تولید محور منطقه آزاد اروند با بازرگانان، تجار، صاحبان صنایع و همه فعالان اقتصادی منطقه جلسات و همایش‌های مختلف برگزار و در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/72008/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول