اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

ارائه خدمات صادراتی در مرزها روان‌تر شود

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: باید ارائه خدمات صادراتی در مرزها روان‌تر شود.

ارائه خدمات صادراتی در مرزها روان‌تر شود

محمد علیپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه گمرک بازرگان بزرگ‌ترین مرز زمینی را دارد، اظهار داشت: بازرگان یک مرز ترانزیتی بوده و تراکم بالایی دارد و بزرگ‌ترین مرز زمینی کشور است.

علیپور یکی از موانع صادرات آذربایجان غربی را مسائل مربوط به ارائه خدمات عنوان کرد و اذعان داشت: در زمینه ارائه خدمات گمرکی باید اقدامات و قوانین در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی افزود: ولی این موضوع همه مشکلات را شامل نمی‌شود به طوری که در مرحله نخست، صادرات محصولات باید فکر اقتصادی داشته باشد و اقتصاد مملکت با تولید و صادرات رونق یابد.

علیپور تصریح کرد: باید از صادرات و تولید حمایت انجام شود و قوانین و مقررات تسهیل یابد به طوری که ارائه خدمات صادراتی روان‌تر شود.

وی با بیان اینکه باید به سیاست‌های اعمالی در قانون مقررات صادراتی و وارداتی توجه شود، افزود: از لحاظ گسترش صادرات کیفیت محصول، بسته‌بندی و بازاریابی از مباحث مهم است.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بازرگانی خارجی، تجارت و گمرک باید باهم هماهنگ شود تا صادرات توسعه یابد.

وی عنوان کرد: آذربایجان غربی در مرز واقع شده و پایانه‌های مختلفی دارد که به راحتی می‌توان تجار کشورهای همسایه را دعوت کند تا در منطقه حضور یابند.

علیپور افزود: به خصوص منطقه آزاد تجاری در زمینه بازاریابی و صادرات می‌تواند نقش به سزایی داشته باشد تا شاهراه و پایانه صادراتی قرار دهیم و تاثیر خود را در صادرات و رونق اقتصادی آذربایجان غربی نشان دهد.

انتهای پیام/61005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول