اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار استاندار با پیشکسوتان ورزش مطرح شد

از تنهایی استاندار تا حسادت منتقدان

دیدار استاندار کردستان با پیشکسوتان و متولیان ورزش این استان بازهم با گلایه‌های وی از منتقدان همراه بود و آنچه چندان مورد توجه قرار نگرفت موضوع جلسه "ورزش" بود.

از تنهایی استاندار تا حسادت منتقدان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در دیدار پیشکسوتان و دست‌اندرکاران ورزش کردستان در محل سازمان ورزش و جوانان این استان با بیان اینکه باید بیشتر از اینها در خدمت ورزش باشیم گفت: متأسفانه در این خصوص با تنگناهایی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارها صرفا با پول قابل حل شدن نیست تصریح کرد: همت می‌تواند مفید باشد و من هم به ادارات در این باره دستور داده‌ام که پای کار باشند.

استاندار کردستان با بیان اینکه گلایه‌ای از وضع موجود ندارد گفت: اما من تنها هستم و این هم به دلیل فرهنگ اشتباه حاکم بر تشکیلات استان است که از زمان‌های دور بر این مجموعه سایه افکنده است.

شهبازی خاطرنشان کرد: این فرهنگ نادرست ابتکار عمل را از مردم و به تبع آن از کارکنان می‌گیرد و در نتیجه آنها منتظر هستند تا من به آنها بگویم چکار کنید!

وی گریزی به ساخت و سازهای غیرقانونی در برخی مناطق شهر زد و گفت: در حالی که باید مدیران مربوطه در این باره ورود کنند اما به دلیل عدم انجام این کار خود من باید حتی در این قضایا نیز ورود کنم.

استاندار کردستان خواستار استفاده مدیرکل ورزش و جوانان استان از منابع دیگر در شرایطی که کمبود اعتبارات دولتی وجود دارد شد و افزود: از ظرفیت برخی افراد و جاهایی مثل شهرداری برای کمک به هیئت‌ها نیز می‌توان استفاده کرد.

شهبازی با بیان اینکه کسانی که در اجرا نیستند ایراد می‌گیرند گفت: چون آنها در بطن کار نیستند و نمی‌دانند چه خبر است و این انتقادات را مطرح می‌کنند.

وی به اقدامات انجام شده در خصوص ایجاد کارخانه لاستیک بارز در کردستان اشاره کرد و افزود: در حالی که کارها به دلیل تحریم‌ها با مشقت جلو می‌رود برخی به جای تقدیر از فعالیت‌ها با طرح مخالفت می‌کنند.

توجه استاندار کردستان در ادامه باز هم به موضوع ورزش معطوف شد و گفت: از راهنمایی کسانی که در امر توسعه ورزش و ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در آن فعالیت می‌کنند، استقبال می‌کنم.

شهبازی با بیان اینکه در ارتباط با توسعه ورزش هر کاری بتوانم انجام می‌دهم گفت: برخی انتقاد می‌کنند چرا شهبازی به تلفن‌ها پاسخ می‌دهد در حالی که با این کار مردم از من رضایت دارند اما آنها حسادت می‌کنند.

در ادامه خبرنگار فارس از وی در خصوص علت عدم تشکیل شورای عالی ورزش پرسید که استاندار در پاسخ گفت: این شورا چکار می‌تواند بکند؟

شهبازی با بیان اینکه خود من متولی اصلی این شورا هستم اظهار کرد: چرا چند مدیر را به جلسه‌ای دعوت کنم در حالی که نمی‌توانند کار کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه برخی تنها برای ایراد گرفتن عدم تشکیل شورا را مطرح می‌کنند گفت: برای پاسخ به این انتقادات در روزهای آینده این جلسه را برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان وعده کمک 5 میلیون تومانی به صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزشی را داد.

شهبازی در پاسخ به انتقاد خبرنگار فارس مبنی بر ایستادگی برخی مدیران و اطرافیان وی که در رأس هیئت‌های ورزشی هستند، قول داد ظرف روزهای آینده این تعداد انگشت‌شمار نیز کنار بروند!

انتهای پیام/79012/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول