اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس خواستار شد

لزوم پایان دادن به بلاتکلیفی انتخاب استاندار کردستان

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است دولت تدبیر و امید به مشخص نمودن تکلیف استاندار کردستان مبادرت کند.

لزوم پایان دادن به بلاتکلیفی انتخاب استاندار کردستان

امید کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: پست استانداری کردستان در دولت یازدهم و معرفی حسین فیروزی از سوی نمایندگان لازم است تعیین تکلیف شده و علاوه بر آن تکلیف استاندار فعلی هم روشن شود.

وی با اعلام اینکه حسین فیروزی تنها گزینه نمایندگان استان کردستان است، افزود: تأخیر بیش از این جایز نیست و لازم است استان کردستان در هفته جاری از بلاتکلیفی معرفی استاندار جدید بیرون بیاد.

کریمیان تصریح کرد: جلسات متعددی از طرف نخبگان و نمایندگان استان برای انتخاب یک استاندار بومی برگزار شده است که دولت باید به وعده‌هایش در مورد کردستان جامه عمل بپوشاند.

به گفته این نماینده مجلس، با توجه به اعتماد دولت به حسین فیروزی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی با عدم اعتماد به وی برای استانداری کردستان تناقض دارد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در مورد حسین فیروزی گفت: وی هیچ دست کمی از استانداران قبلی نداشته بلکه از آن‌ها هم توانمندتر هست.

وی اذعان داشت: تماس‌های مکرر و معرفی افراد مختلف برای استانداری کردستان نشان‌دهنده قحط‌الرجال بوده که علی‌رغم افراد توانمند نمایندگان در مورد یک نفر به اجماع رسیده‌اند.

کریمیان با تصریح بر اینکه این هفته استانداران معرفی می‌شوند باید تکلیف تنها گزینه کردستان هم مشخص شود، اضافه کرد: با توجه به رو به اتمام بودن فصل عمرانی و ضعف مدیریت در استان این مسئله حائز اهمیت است.

وی در پاسخ به این سؤال که در صورت عدم تأیید حسین فیروزی چه کسی معرفی می‌شود گفت: شخصاً تصمیم نگرفته‌ام و تا تعیین تکلیف آقای فیروزی گزینه دیگری معرفی نمی‌شود.

انتهای پیام/79014/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول