اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان:

استاندار منتخب کردستان عمل‌گرا باشد / شعار حلال مشکلات کردستان نیست

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: کردستان مشکلات خاص خود در زمینه‌های مختلف توسعه و زیرساخت‌ها دارد که تنها انتخاب یک استاندار عملگرا می‌تواند آنها را سامان دهد.

استاندار منتخب کردستان عمل‌گرا باشد / شعار حلال مشکلات کردستان نیست

عباس حسین‌پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین وظیفه‌های نیروهای انقلاب اسلامی و تمامی مردم، حمایت از فرمایشات ولی‌فقیه در همه زمینه‌ها می‌باشد، ایشان بر این امر واقف بودند که استان کردستان محل آزمون و خطا نیست.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نامگذاری کردند که به کمک خداوند متعال تمام ملت ایران در این راستا اهداف خود را دنبال و فرمایشات امام را تبعیت می‌کنند.

دبیر جمعیت نیروهای انقلابی استان کردستان ضمن اشاره به خلق حماسه سیاسی کردستانی‌ها در پای صندوق‌های رای، گفت: مردم کردستان، بی‌نظیر پای صندوق‌های آرا حاضر شدند و به آمریکا و دشمنان نظام نشان دادند که با پیروی از ولایت، خاضعانه در مقابل دشمنان اسلام ایستادند.

این مسئول ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: بعد از اینکه انتخابات با شور و نشاط برگزار شد، مقام معظم رهبری بر حمایت دولت از مردم تاکید کردند و از دولت برگزیده مردم خواستند به حمایت از مردم فرهیخته ایران که در همه صحنه‌ها زیبا می‌درخشند، بپردازند.

وی عنوان کرد: ملت ایران حامی دولت کریمه تدبیر و امید است که در این راستا با توسعه‌های اقتصادی و علمی و صنعتی بتوانیم به چشم‌انداز مدنظر مقام معظم رهبری در خصوص آینده ایران اسلامی دست یابیم.

حسین‌پناهی ضمن اشاره به انتخاب و روی کارآمدن وزرای دولت یازدهم گفت: وزیران منتخب واقعاً نیروهای پرکار هستند و با بررسی‌های خوبی که نمایندگان مجلس به عمل آوردند، امیدواریم هیئت وزیران تلاش خالصانه خود را به منصه ظهور برسانند.

این مسئول ادامه داد: بحثی که در تمام کشور اهمیت و جایگاه خاصی دارد بحث فعالیت‌های اقتصادی، علمی، توسعه‌های عمران و آبادانی است که در شعار دولت تدبیر و امید بیشتر خود را نمایان می‌سازد.

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن اشاره به اهمیت انتخاب استانداری کارآمد برای پیشبرد اهداف در کردستان، تصریح کرد: بحث انتصاب و انتخاب مدیران استانی بعد از انتخاب وزرا مهم‌ترین بحث است.

حسین‌پناهی افزود: کردستانی‌ها بیش از 72 درصد به رئیس‌جمهور منتخب رأی دادند و از دولت تدبیر و امید می‌خواهند تا فردی شایسته را برای استانداری کردستان انتخاب کند که در زمینه‌های بیکاری و اشتغالزایی و اقتصادی تمام تلاش خود را بکار گیرد.

وی یادآور شد: شخص منتخب برای پست استانداری کردستان باید از توان مدیریتی بالایی برخوردار بوده و ضمن ولایی بودن، توان بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های استانی در خصوص گسترش زیرساخت‌ها و شاخص‌های توسعه داشته باشد.

این مسئول گفت: از آنجایی که استان کردستان دارای استعدادهای بالقوه‌ای در زمینه‌های مختلف است لذا انتخاب یک نیروی توانمند زمینه را برای بالفعل کردن این استعدادها فراهم می‌کند.

دبیر جمعیت نیروهای انقلابی استان کردستان خاطرنشان کرد: استان کردستان اکنون به کلکسیونی از طرح‌های نیمه‌تمام دولت‌های نهم و دهم تبدیل شده که فرد منتخب استانداری باید این موارد را در اولویت کاری خویش قرار دهد.

وی اضافه کرد: اکنون رکودی در ادارات حاکم شده که خسته‌کننده برای مردم و کارشناسان است چراکه منتظرند به سرعت وضعیت ادارات از این حالت خارج شود.

حسین‌پناهی ضمن تاکید بر بومی بودن استاندار، عنوان کرد: معیار فردی بومی است که بتواند تمام برنامه‌های اقتصادی، توسعه علمی، اجتماعی و کشاورزی انجام دهد و عمران و آبادانی را به حد اعلای خود برساند.

این مسئول ادامه داد: در صورتی که چنین فردی در استان کردستان وجود نداشته باشد چه اشکالی دارد که از فرد دیگری با شاخصه‌های یک مدیر توانمند برای توسعه استان استفاده شود.

وی ضمن تاکید بر عمل‌گرایی استاندار منتخب برای کردستان ابراز داشت: استاندار شعارگرا مشکلات کردستان را حل نخواهد کرد چراکه این استان از مشکلاتی رنج می‌برد که رفع آنها تنها با انتخاب یک استاندار مدیر و توانمند میسر خواهد بود.

دبیر جمعیت نیروهای انقلابی استان کردستان ادامه داد: در ادارات استان تنها از یک نیروهای خاص استفاده می‌کنند که در طول این چند ساله، این افراد تنها اداره آنها تغییر یافته و بر صندلی ریاست تکیه زده‌اند.

حسین‌پناهی اذعان داشت: در صورتی که از افراد جدید و صاحب نام برای پست‌های مدیریتی استفاده شود رضایت‌مندی بیشتری به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان متذکر شد: فردی باید منصوب شود که قصد آن فقط انتصاب و امتیاز دادن به نیروهای خودش نباشد بلکه باید بتواند با برنامه‌ریزی خاصی سند چشم‌انداز استان را محقق سازد.

انتهای پیام/79001/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول