اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار قزوین

هیئت رئیسه شورای اسلامی قزوین انتخاب شد

با حضور معاون امور عمرانی استاندار قزوین، هیئت رئیسه شورای اسلامی استان قزوین انتخاب شد.

هیئت رئیسه شورای اسلامی قزوین انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با حضور منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار و غلامحسن اسلامی صدر مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین ظهر امروز نخستین جلسه شورای اسلامی استان به ریاست سنی علی‌اکبر باقری و منشی‌گری هادی خمسه در محل دفتر معاون امور عمرانی استانداری قزوین تشکیل و برگزار شد.

در این جلسه پس از انجام مراسم تحلیف و امضای سوگند نامه از سوی اعضای شورای اسلامی استان در ادامه برای انتخاب هیئت رئیسه رأی‌گیری به عمل آمد که در نتیجه آن رئیس، نایب‌رئیس، منشی اول و دوم، سخنگو و خزانه‌دار شورا با رأی مخفی و اکثریت مطلق آرای حاضران برای مدت یک سال انتخاب شدند.

گفتنی است در این جلسه جمشید محمدی از شهرستان تاکستان به عنوان رئیس، نجات‌علی مافی از شهرستان آبیک به عنوان نایب‌رئیس، هادی خمسه از شهرستان آوج به عنوان منشی اول، میکائیل سلمانی از شهرستان البرز به عنوان منشی دوم، علی‌اکبر باقری از شهرستان بویین زهرا به عنوان خزانه‌دار و در نهایت هادی خمسه از شهرستان آوج به عنوان سخنگوی شورای اسلامی استان با اکثریت آرا انتخاب شدند.

در ادامه این جلسه احد چگینی از شهرستان قزوین به عنوان عضو هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراها و میکائیل سلمانی و احد چگینی به عنوان دو نماینده شوراهای استان برای عضویت در شورای عالی استان‌ها انتخاب و تعیین شدند.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول