اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

اسلام بر 3 پایه «غدیر»، «عاشورا» و «فلسفه انتظار» بنا شده است

امام جمعه هندیجان گفت: دین اسلام بر سه پایه غدیر، عاشورا و فلسفه انتظار بنا نهاده شده است.

اسلام بر 3 پایه «غدیر»، «عاشورا» و «فلسفه انتظار» بنا شده است

حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان با تبریک به‌مناسبت عید بزرگ غدیرخم اظهار کرد: غدیر، روز تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است.

وی با بیان اینکه دین اسلام بر سه پایه غدیر، عاشورا و فلسفه انتظار بنا نهاده شده است افزود: با توجه به این مهم باید به بهترین شکل ممکن این موضوعات مهم برای مردم و جامعه ترویج و تبیین شود.

امام جمعه هندیجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه ولایت در این شهرستان خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی برای این دهه آماده شده که امید است بتوانیم دین خود را با گرامیداشت عید و فرهنگ غدیر ادا کنیم چون، همه باید برای ترویج فرهنگ ولایت و امامت در جامعه تلاش کنند.

وی همچنین عنوان کرد: دهه ولایت را فرصتی برای ترویج فرهنگ ناب علوی است که همه آحاد جامعه به‌ویژه جوانان نسبت به شناخت آن آگاهی پیدا کنند.

وی در پایان تصریح کرد: در این دهه مبارک باید شیعیان با برگزاری برنامه‌ها و محافل جشن و شادی ارادت خود را به ساحت مقدس اهل بیت(ع) و مقام والای ولایت نشان دهند، زیرا غدیر، عید وحدت در بین مسلمانان سراسر دنیاست.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول