اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنای استان اصفهان:

انگیزه واترپلوئیست‌های اصفهانی بدون تیم از بین می‌رود

سرپرست هیئت شنای استان اصفهان گفت: نگران هستیم با پیدا نشدن اسپانسر برای تیم واترپلو لیگ برتری اصفهان انگیزه ورزشکاران اصفهانی از بین برود.

انگیزه واترپلوئیست‌های اصفهانی بدون تیم از بین می‌رود

حمید شب‌انگیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برای اسپانسری تیم ملی واترپلو با باشگاه‌های سپاهان، ذوب‌آهن و گیتی‌پسند مکاتباتی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه هیچ باشگاهی تاکنون موافقت خود را برای حمایت از تیم لیگ برتری واترپلو اعلام نکرده است، تصریح کرد: یکی از باشگاه‌ها مخالفت هیئت مدیره را دلیل این مساله عنوان کرده و باشگاه دیگری نیز اعلام کرده که قصد اضافه کردن رشته دیگری را ندارد.

سرپرست هیئت شنای استان اصفهان ادامه داد: باشگاه ماهان هنوز جواب قطعی در مورد ادامه فعالیت تیم ماهان نداده است اما شواهد این طور نشان می‌دهد که تمایلی برای این امر ندارد.

وی با اشاره به آغاز فصل جدید لیگ برتر واترپلو بیان کرد: قرار است مسابقات لیگ برتر واترپلو از ابتدای آبان ماه سال جاری آغاز شود اما به نظر می‌رسد این مسابقات به تاخیر بیفتد.

شب انگیز با بیان اینکه بدون تیم ماندن اصفهان به انگیزه ورزشکاران ضربه می‌زند، تاکید کرد: برخی از واترپلوئیست‌های اصفهانی به تیم‌های دیگر پیوسته‌اند و خیالمان از بابت آن‌ها راحت شده است.

پیش کسوت واترپلو کشورمان افزود: تمرینات تیم واترپلو اصفهان در استخر انقلاب پیگیری می‌شود تا آمادگی لازم برای حضور در لیگ وجود داشته باشد اما تکلیف این تیم تا زمان مشخص شدن اسپانسر معلوم نیست.

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول