اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شناگر قزوینی به همراه تیم ملی نایب‌قهرمان واترپلوی آسیا شد

حمیدرضا تقوی ورزشکار شایسته قزوینی به همراه تیم ملی کشورمان، عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا را کسب کرد.

شناگر قزوینی به همراه تیم ملی نایب‌قهرمان واترپلوی آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تقوی که به همراه تیم ملی واترپلوی جوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا که به میزبانی کشور سنگاپور برگزار شد، شرکت کرده بود، بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت و به همراه تیم ملی در نهایت به عنوان نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

تیم ملی واترپلوی جوانان کشورمان در این رقابت‌ها پس از شش پیروزی متوالی به دیدار نهایی این مسابقات راه پیدا کرد، ولی در این مرحله با نتیجه 10 بر سه بازی را به تیم قدرتمند ژاپن واگذار کرد تا عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کند.

اما حمیدرضا تقوی این ورزشکار شایسته قزوینی در حالی موفق شد این عنوان را به همراه تیم ملی کشورمان در ویترین افتخارات ورزشی خود به ثبت برساند که قبل از این به طور مداوم در اردوهای آماده سازی تیم ملی واترپلو جوانان کشورمان حضور داشته است.

کسب عنوان نایب قهرمانی برای این ورزشکار ارزنده استان به همراه دیگر ملی‌پوشان واترپلوی جوانان کشورمان از آنجا ارزشمند است که تیم ملی با کسب این عنوان به طور مستقیم جواز شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان که سال آینده در کشور ترکیه برگزار می‌شود را به دست آورده است.

به طور یقین تقوی این فرصت را دارد که با شایستگی‌هایی که از خود در این مدت نشان داده است، به عنوان یکی از بازیکنان قزوینی در تیم ملی کشورمان حضور یابد و شایستگی‌های خود را هم در مسابقات جهانی به رخ حریفان بکشد.

به طور حتم درخشش این ورزشکار ارزنده قزوینی حکایت از این دارد که رشته ورزشی واترپلو در مسیر رشد گام بر می‌دارد و پیشرفت‌های زیادی هم داشته است، به طوری که علی شهروان مهر دبیر هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین می‌گوید: با برگزاری منظم و مستمر دوره‌های استعدادیابی و آموزشی در سال‌های اخیر ورزشکاران توانمندی در این رشته ورزشی پرورش داده شده است، ورزشکارانی که می‌توانند در آینده پشتوانه خوبی را برای واترپلوی استان فراهم کنند و آینده این رشته ورزشی را تضمین کنند.

شهروان مهر اعتقاد دارد که هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قزوین در سال‌های اخیر صرفا برنامه‌ریزی‌های خود را بر روی سنین پایه متمرکز کرده است تا بتواند از این طریق زمینه استعدادهای برتر این رشته ورزشی را شناسایی نماید و آنان را مهیای حضور در ترکیب ثابت تیم‌های ملی کند.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول