اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی کشور

واترپلوی خراسان‌رضوی سوم شد

تیم واترپلوی خراسان‌رضوی در مسابقات قهرمانی کشور به مقام سومی دست یافت.

واترپلوی خراسان‌رضوی سوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان‌رضوی، مجید مشتاق‌عشق با اعلام این خبر اظهار داشت: تیم واترپلوی خراسان‌رضوی در مرحله نیمه‌ نهایی با یک بازی سنجیده و رو به جلو و با نتیجه نزدیک 6 بر 5 در برابر حریف خود تیم زنجان بازی را واگذار کرد و در مرحله رده‌بندی با غلبه بر تیم آذربایجان‌شرقی توانست مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

سرپرست هیئت شنای خراسان‌رضوی گفت: در این دوره از مسابقات که در رده سنی زیر 14 سال برگزار شد 12 تیم از استان‌های کشور به میزبانی آذربایجان غربی با هم به رقابت پرداختند.

خاطر نشان می‌گردد نفرات تیم واترپلوی زیر 14 سال هیئت شنای خراسان ضوی را میکائل بخشی، محمدرضا ابراهیمی، کیارش خزعلی، یوسف سیم‌پیچ، امیرحسین مستشاری، یونس سیم‌پیچ، امیرحسین زاغیان، امیرعلی مرادی، میکائیل الهی، علیرضا پورقنبر، کیارش بهرادفر، سهراب معاون و امیرحسین محمدی تشکیل می‌دهند.

هدایت تیم واترپلوی خراسان رضوی را رضا فیوضی‌زاده سرمربی، محمد رحیمیان مربی و سینا فیوضی‌زاده به عنوان سرپرست بر عهده دارند.

انتهای پیام/2202/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول