اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

معرفی برگزیده سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی شهرستان کهگیلویه

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از معرفی برگزیده سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی شهرستان کهگیلویه خبر داد.

معرفی برگزیده سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی شهرستان کهگیلویه

رامین چرومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی در دو گروه خواهران و برادران در رده سنی زیر 16 سال «18 نفر» و بالای 16 سال «12 نفر» در زینبیه شهر دهدشت برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات در دو مقطع سنی شکوفه‌ها (زیر 16 سال) و بزرگسالان (بالای 16 سال) برگزار شد، ادامه داد: سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در رشته‌های حفظ یک جزء، 5/ 2 جزء، پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل برگزار ‌شد.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در رشته‌های حفظ یک جزء، دو جزء، پنج جزء، 10 جزء، 30 جزء و حفظ کل ویژه شکوفه‌ها و بزرگسالان در رشته‌های 10 جزء، 30 جزء و حفظ کل برگزار شد.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات پس از کسب حد نصاب نمره و با رای هیئت داوران در مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند.

چرومی عنوان کرد: در مرحله شهرستانی که در دهدشت برگزار شد در رده سنی زیر 16 سال برادران جواد دست‌خوش، سید محمد صالح توحیدی‌فر و رضا حافظی‌مقدم در رشته قرائت به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رشته را کسب کردند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در رشته ترتیل برادران زیر 16 سال نیز محمدحسین معین‌نیا و سید رضا فاطمی‌امجد به ترتیب رتبه‌های اول و دوم سی و ششمین دوره مسابقات قرآن مرحله شهرستانی در دهدشت را کسب کردند.

چرومی متذکر شد: در رشته جزء 30 برادران زیر 16 سال نیز سید علیرضا تقوی‌ن‍ژاد، صمصام عزیزی و احمد رخ‌افروز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی تأکید کرد: کیانوش آرم و یاسین فتحی در رده سنی زیر 16 سال و حفظ جزء یک به ترتیب رتبه‌های اول و دوم، حامد شریعت‌پور در رشته حفظ 5/2 جزء رتبه اول و حسین نظریان در حفظ 10 جزء رتبه اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

این مسئول اطلاع‌رسانی در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، تعداد شرکت‌کنندگان رده سنی بالای 16 سال را 18 نفر اعلام کرد و افزود: روح‌الله محقق، محمود اسماعیلی و علی دژند در رشته قرائت به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

چرومی بیان داشت: در سی و ششمین دوره مسابقات رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم مرحله شهرستانی سید ناصر تقوی، رضا دمساز و محمدنبی خوان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رشته ترتیل این دوره از مسابقات را کسب کردند.

مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در پایان ابراز داشت: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم برادران 16 آبان ماه سال جاری در امامزاده عبدالله(ع) شهر یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82011/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول