اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 رشته

مسابقات قرآن کریم شهرستان‏‌های دماوند و فیروزکوه پایان یافت

سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم شهرستان‏‌های دماوند و فیروزکوه پایان یافت.

مسابقات قرآن کریم شهرستان‏‌های دماوند و فیروزکوه پایان یافت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی دماوند و در محل امامزاده شمس‏‌الدین محمد(ع) این شهرستان ویژه برادران و سالن قدسیه دماوند ویژه خواهران با حضور 250 نفر از شرکت‏‌کنندگان شهرستان‏‌های دماوند و فیروزکوه برگزار شد.

حجت‏‌الاسلام مهدی زینلی افزود: در این مسابقات هم‏چون سال‏‌های گذشته، شرکت‌‏کنندگان در رشته‏‌های مختلف در دو گروه سنی شکوفه‏‌ها و بزرگ‏سالان با هم به رقابت پرداختند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند افزود: رشته‌‏های گروه شکوفه‏‌ها (افراد زیر 16 سال) شامل حفظ یک، 2.5 و پنج جزء از قرآن کریم و رشته‏‌های بزرگ‏سال (بالای 16 سال) شامل حفظ 10، 20 و 30 جزء قرآن، قرائت و ترتیل بود.

زینلی همچنین به رشته‏‌های مفاهیم تخصصی ویژه بزرگ‏سالان اشاره و بیان کرد: هر فرد فقط می‏‌توانست در یکی از رشته‏‌های حفظ، قرائت یا ترتیل شرکت کند، اما شرکت در رشته مفاهیم تخصصی به عنوان رشته دوم بلامانع بود.

وی تصریح: مسابقات امسال در دو مرحله برگزار شد و نفرات برتر مرحله نهایی به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند با اشاره به آزمون ورودی این مسابقات خاطرنشان کرد: شرکت‏‌کنندگان پیش از این با حضور در آزمون کتبی مفاهیم قرآن کریم و کسب نمره 60 درصدی، مجاز به شرکت در مسابقات شده بودند.

انتهای پیام/2568/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول