اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سیریک:

کلاس‌ اولی‌های سیریکی آغاز کلاس‌های قرآنی را جشن گرفتند

مدیر آموزش و پرورش سیریک گفت: کلاس ‌اولی‌های سیریکی آغاز کلاس‌های قرآنی را جشن گرفتند.

کلاس‌ اولی‌های سیریکی آغاز کلاس‌های قرآنی را جشن گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرک، ابوالفتح گرجی‌پور ظهر امروز در مراسم جشن آغاز کلاس‌های قرآنی دانش‌آموزان سال اول دبستانی شهرستان در سالن غدیر هدف از برگزاری این جشن را آشنایی دانش‌آموزان سال اولی با قرآن، استفاده از فضای عطرآگین و شاد، اجرایی شدن آموزش رسمی قرآن کریم، زمینه‌سازی برای آشنایی و انس دانش آموزان با قرآن مجید و ایجاد خاطره‌ای شیرین و ماندگار در فضایی شاد از آغاز و شروع آموزش رسمی قرآن در ذهن دانش آموزان همراه با والدین را از دیگر اهداف برگزاری این جشن عنوان کرد.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت و راهنما راه سعادت و کمال است، اذعان داشت: از این جهت علم و دانش اهمیت و جایگاه بسزایی در قرآن کریم دارد و به کسانی که بهره‌ای از علم دارند درجات بزرگی می‌بخشد و علم بر کیفیت زندگی می‌افزاید و حتی در حوزه صنعت، کشاورزی و اقتصاد هم اگر مبتنی بر علم و دانش باشد قطعا بهره‌وری بیشتری خواهد داشت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک نیز در این مراسم، بیان داشت: فرا گرفتن علم و دانش و خرد ورزی برای هر انسانی ضرورت دارد تا بتواند از زندگی با کیفیت برخوردار باشد و با همین رویکرد نخستین برنامه راهبردی معاونت آموزش ابتدایی، شناسایی، جذب و آموزش و نگه‌داشت کودکان لازم‌التعلیم و ارائه آموزش‌های با کیفیت در نظر گرفته شده است تا بتوانند فراتر از کتب درسی از یافته‌های علمی برخوردار باشند و ارتقای علمی و تدابیر مبتنی بر عقل و خرد به ارتقا کیفیت زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی منجر و شکل پذیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالخالق حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش به عنوان مادر علم آموزی به ویژه در دوره ابتدایی است بخش مبنایی از تعلیم و تربیت رسمی و عمومی کشور محسوب می‌شود که کودکان را برای رسیدن به مراتبی از حیات طیبه آماده و مهیا می‌سازد.

حسینی ابراز داشت: آشنا کردن نوجوان و جوان ما با قرآن کریم که در مرحله نخست باید از خانواده‌ها آغاز شود یعنی از همان دوران کودکی باید پدران و مادران، فرزندان خود را با قرآن آشنا نمایند.

انتهای پیام/88004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول