اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک ماه آینده

کلنگ 4 پارک محله در شهر آمل به زمین زده می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: کلنگ چهار پارک محله در یک ماه آینده در این شهر به زمین می‌خورد.

کلنگ 4 پارک محله در شهر آمل به زمین زده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، خسرو ابراهیم‌زاده امشب امروز در دیدار اعضای شورای شهر آمل با رئیس اداره ورزش و جوانان و همکارانش در این شهرستان با تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش به خدمتگزاران این عرصه بیان داشت: آمل از شهرهایی است که در همه رشته‌های ورزشی حرف‌هایی برای گفتن دارد و مدال‌های متعدد میادین مختلف بین‌المللی، آسیایی، جهانی و حتی المپیک را از آن ورزشکاران خود می‌داند.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه رشته‌های ورزشی والیبال، بسکتبال، هندبال، بسکتبال با ویلچر، فوتبال، کشتی، ورزش پهلوانی و باستانی، ورزش‌های انفرادی و رزمی از رشته‌های مدال‌آور در این شهر هستند، گفت: هفته گذشته مصوبه‌ای برای تجلیل از قهرمانان، پهلوانان، مدال‌‌آوران ورزشی و نخبگان به تصویب رسیده که در اولین اقدام با دعوت از عادل غلامی ملی‌پوش والیبال کشورمان و کاپیتان تیم والیبال کاله مازندران که به تازگی قهرمان مسابقات والیبال آسیا شدند قدردانی می‌شود.

وی در مورد وضع نامشخص استخر روباز بنفشه و بلا استفاده ماندن آن اظهار داشت: بازدیدهای لازم از این مکان انجام شده، قصد داریم سالن طبقاتی و زمین چمن مصنوعی در این مکان احداث کنیم و تا پایان مهر ماه سال آینده این مجموعه را با افتتاح به بهره‌برداری مردم برسانیم.

ابراهیم‌زاده با اعلام سیاست جدید دوره چهارم شورای اسلامی شهر آمل تصریح کرد: در این سیاست‌گذاری سعی داریم تا زمین‌های اهدایی و برخی از زمین‌های شهری را به زمین بازی محله تبدیل کرده و در انها امکانات رشته‌های ورزشی والیبال، فوتسال و فوتبال را مهیا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل نگاه فرهنگی و ورزشی را از رویکردهای شورای اسلامی دانست و اضافه کرد: کلنگ چهار پارک محله در یک‌ماه آینده در این شهر به زمین می‌خورد که این پارک‌ها در کوچه تختی خیابان طالب آملی، شهرک بسیجیان، پارک مشاهیر آمل در بلوار شهید امین طبرسی و باغ پیرزاد خیابان امام خمینی(ره) احداث می‌شود.

ابراهیم‌زاده در مورد اجاره بالای پارک بانوان و نشستی که با مسئولان ورزشی این شهرستان داشت، اذعان داشت: مجموعه ورزشی پارک بانوان یکی از دغدغه‌های بانوان ورزشکار این شهرستان است که جلسات متعددی در این باره برگزار شده و ما نیز منتظریم تا با پایان اجاره این سالن در تاریخ 25 دی امسال، مصوبات جدیدی داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه درباره ورزش قهرمانی و حمایت از هیئت‌های ورزشی نگاه ویژه‌ای در سال آینده داریم، تصریح کرد: امسال با توجه به وضعیت درآمدی شهرداری و بودجه سازمان‌ها نمی‌توانیم کمک چندانی به هیئت‌های ورزشی داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه رویکرد دوره چهارم شورای اسلامی شهر آمل ایجاد زیرساخت‌های لازم ورزشی در سطح محلات است، ابراز امیدواری کرد تا پایان چهار ساله فعالیت شورا چهار مجموعه ورزشی با هدف داشتن جامعه‌ای سالم برای مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/86012/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول