اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه دیر خبر داد

مشارکت 270 نفر در بازسازی واقعه غدیر خم در دیّر

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه دیّر گفت: امسال 270 نفر از عوامل اجرایی در برگزاری نمایش بازسازی غدیرخم در شهرستان دیر مشارکت دارند.

مشارکت 270 نفر در بازسازی واقعه غدیر خم در دیّر

عبدالله میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دیّر ضمن دعوت مردم برای حضور در مراسم نمایش و بازسازی واقعه بزرگ غدیر در این شهرستان اظهار داشت: نیروهای اجرایی و تبلیغاتی هم‌اکنون از تمام امکانات و تجهیزات برای برگزاری و به نمایش گذاشتن واقعه بزرگ غدیر در شهر دیر در حال فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: همچنین همایش پیاده‌روی غدیر از ساعت هفت صبح از محل شهدای گمنام شروع می‌شود و برنامه نمایش واقعه غدیر ساعت هشت صبح پنجشنبه دوم آبان ماه در محل جاده کمربندی واقع در غرب صدا و سیمای شهر دیّر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در این برنامه هشت کمیته برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این واقعه تاریخی ایفای نقش می‌کنند که شامل کمیته تائید محتوایی، کمیته فرهنگی، کمیته مالی، کمیته مهندسی، کمیته امنیت و انتظامات، هنری و پشتیبانی است.

میرزایی ادامه داد: در این برنامه نمایش ورود کاروان‌های غدیر به محل غدیر خم، اجرای نمایش مخالف و موافق، اذان بلال، برگزاری نماز جماعت به امامت پیامبر(ص)، قرائت خطبه غدیر، معرفی علی(ع) و بیعت با علی(ع) در نظر گرفته شده است.

میرزایی گفت: بندر دیّر توانست سال گذشته مقام اول استانی بازسازی واقعه غدیر را کسب کند.

انتهای پیام/66005/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول