اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

توجه به زیرساخت‌های ورزش موجب کشف استعداد‌های ورزشی می‌شود

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به زیرساخت‌های ورزش و اهمیت دادن به مناطق روستایی موجب کشف استعداد‌های جدید ورزشی می‌شود.

توجه به زیرساخت‌های ورزش موجب کشف استعداد‌های ورزشی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدحسن آصفری ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان خنداب خواستار احداث سالن‌های ورزشی در دو روستای اناج و دهچال از توابع شهرستان خنداب شد و اظهار داشت: با توجه به استعدادهای بسیار خوبی که در این مناطق در بخش ورزش وجود دارد، ایجاد سالن‌های ورزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید هر چه سریع‌تر با تزریق به موقع اعتبارات اجرایی شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون دو پروژه ورزشی شامل زمین چمن شهرهای خنداب و جاورسیان در دست اقدام است که این پروژه‌ها نیز باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه هفته ورزش و جوانان را فرصت مناسبی برای توسعه ورزش دانست و گفت: با توجه به جایگاه ورزش در سلامت جسمی و روحی افراد پرداختن به این امر مهم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز هفته ورزش را بر تمامی فعالان عرصه ورزش اعم از ورزشکاران، مربیان، داوران، روسا و نائب روسای هیئت‌های ورزشی و همکاران زحتمکش اداره ورزش و جوانان تبریک گفت.

سعید ملکی افزود: در هفته ورزش و جوانان بیش از 250 عنوان برنامه با همکاری ادارات شهرستانی به مرحله اجرا در خواهد آمد که دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، گلباران قبور شهدا، برگزاری مراسم تجلیل از مربیان اخلاق، قدردانی از همکاران با اهداء شاخه‌های گل، برگزاری همایش‌های صبحگاهی، برگزاری جشنواره پرواز بادبادک‌ها و... بخشی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/87005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول