اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی گیتی‌پسند

رقابت 115 ورزشکار دارای معلولیت سراسر کشور به پایان رسید

اولین دوره مسابقات باشگاهی دو و میدانی در مواد تخصصی دو و ویلچررانی، یادبود شهید عبدالرحیم عبدی‌ها با قهرمانی گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید.

رقابت 115 ورزشکار دارای معلولیت سراسر کشور به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اولین دوره مسابقات باشگاهی دو و میدانی در مواد تخصصی دو و ویلچررانی، یادبود شهید عبدالرحیم عبدی‌ها با قهرمانی گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید.

این مسابقات در سه ماده‌ 100 متر، 400 و 1500 متر با حضور 115 ورزشکار از 20 استان کشور در کلاس‌های قطع عضو، ویلچری‌ها، فلج مغزی و هوش میانه برگزار شد که در پایان تیم دو و میدانی اصفهان که با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی‌پسند در این رقابت‌ها شرکت کرد با کسب 45 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم‌های هرمزگان با 44 امتیاز به مقام دوم و مازندران و تهران با 38 امتیاز مشترکاً به مقام سوم دست یافتند.

تیم دو و میدانی گیتی‌پسند اصفهان با ترکیب احمدرضا علیخانی، شروین خرازی‌ها، سهیل اشرف‌پور، هادی فیض‌الهی، نوید نصیری، مهرداد افشاری، ابوالفضل حسینی، محمد یزدی، فرشید جعفری و حمید نقدی به سرمربی‌گری سهراب اسدی در این مسابقات شرکت کردند.

گفتنی است، سه ماده تخصصی دو در زمره مواد مسابقه‌ای پارالمپیک 2016 برزیل هستند و از برگزیدگان این رقابت‌ها، جهت حضور در اردوهای تیم ملی فرا خوانده می‌شود.

این مسابقات به نام شهید عبدالرحیم عبدی‌ها، یکی از ورزشکاران جانباز شهید جنگ تحمیلی مزین شده است.

این ورزشکار و جانباز گرانقدر بر اثر عارضه شیمیایی به شهادت رسید.

انتهای پیام/63020/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول