اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر « نمایش مترجنگ» مطرح کرد

هنرمندان نیازمند حمایت مالی مسئولان

بازیگر « نمایش مترجنگ»گفت: هنرمندان نیازمند حمایت مالی هستند تا بتوانند در آرامش و آسودگی خاطر به فکر ایجاد کار‌های جدید باشد.

هنرمندان نیازمند حمایت مالی مسئولان

علیرضا نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه نمایش «مترجنگ» یک نمایش بی‌صداست بیان داشت: یکی از مزیت‌های مهم این نمایش این است که با علائم و حرکات، مفهوم داستان را به مخاطب انتقال می‌دهد.

وی گفت: این موضوع باعث شده تا زمینه اجرای این اثر برای تمام کودکان و نوجوانان جهان، با هر زبانی مهیا باشد.

بازیگر « نمایش مترجنگ» افزود: از دیگر مزیت‌های داستان این است که تماشاگر ضمن درگیری شدن با نمایش و داستان، با تلاش از فهم خودش متوجه پیام داستان می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه اصلی بچه‌های تئاتر عنوان کرد: مسئولان باید بدانند که تئاتر یک سرمایه ملی و ارتباط جمعی و فرهنگی است که باید به آن اهمیت دهند.

نامدار خاطرنشان کرد: بازیگر تئاتر با تمام وجودش برای اثرش کار می‌کند و این نشان از عشق هنرمندان است که بدون هیچ چشمداشتی برای شاد کردن مردم تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: با تمام این مسائل، مسئولان باید بدانند که بچه‌های تئاتر هم به حمایت مالی نیاز دارند تا بتوانند در آرامش و آسودگی خاطر به فکر ایجاد کار‌های جدید باشند.

بازیگر « نمایش مترجنگ» با اشاره به تأثیر تئاتر بر رشد شخصیتی کودک ابراز داشت: تئاتر زبان خود کودک است به طوری که وقتی مطلبی را با نمایش به کودک آموزش می‌دهیم تا سال‌های سال این آموزش در ذهن آنان ماندگار می‌شود.

وی در پایان سخنانش از میزبانی همدان در بیستمین جشنواره تئاتر گفت: میزبانی همدان در جشنواره امسال بسیار بی‌نظیر بوده و در تمام موارد هماهنگی خوبی بین عوامل مختلف برگزار شده است.

انتهای پیام/89007/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول