اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور روسای 2 سازمان صورت گرفت

امضای تفاهم‌نامه همکاری نرم‌افزاری بین نظام مهندسی قم و سمنان

تفاهم‌نامه همکاری در زمینه توسعه و ارتقای نرم‌افزار اتوماسیون خدمات مهندسی، بین سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان قم و سمنان منعقد شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری نرم‌افزاری بین نظام مهندسی قم و سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی قم، امین مقومی در مراسم امضای این تفاهمنامه که در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برگزار شد، اظهار داشت: امید است با انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری که در زمینه نرم‌افزار خدمات مهندسی است، بتوانیم در آینده همکاری بین دو سازمان را گسترش دهیم.

وی با اشاره به تبادل تجربیات کارشناسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و سمنان در زمینه نرم‌افزار خدمات مهندسی گفت: کارشناسان نظام مهندسی قم تجربیات خوبی در زمینه کار با نرم‌افزار مذکور دارند که انتقال این تجربیات موجب تمایل نظام مهندسی سمنان برای همکاری و استفاده از این نرم‌افزار در آن سازمان شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ابراز داشت: استفاده این 2 سازمان از نرم‌افزار اتوماسیون موجب کاهش هزینه‌ها در زمینه ارتقا و توسعه نرم‌افزاری خواهد شد.

مقومی همچنین به آغاز ارائه خدمات الکترونیک ویژه اعضا در نظام مهندسی قم اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف افزایش رضایتمندی اعضا، کاهش مراجعات غیرضروری و همچنین افزایش نظارت عمومی بر هیئت مدیره، ارائه خدمات الکترونیک ویژه اعضا به صورت آزمایشی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم راه‌اندازی شد.

وی گفت: خدمات الکترونیکی ارائه‌شده ویژه اعضای سازمان شامل دریافت صورتحساب مالی، گزارش کارهای واگذار شده، نمایش اولویت ارجاع به صورت آنلاین و همچنین جدول صلاحیت‌های اعضا طبق پروانه اشتغال آنان است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ادامه داد: اعضای سازمان می‌توانند با دریافت شناسه و رمز عبور خود از واحد انفورماتیک با ورود به درگاه خدمات الکترونیک که در سایت سازمان تعبیه شده از این خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2258/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول