اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

زندگی سالم و کاهش مرگ ‌و‌ میر در گرو بهداشت روانی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: داشتن زندگی سالم و کاهش مرگ ‌و ‌میر ناشی از بیماری در گرو بهداشت روانی است.

زندگی سالم و کاهش مرگ ‌و‌ میر در گرو بهداشت روانی است

به گزارش خبرگزاری فارس امیر نظری امروز در همایش بهداشت روان در زنجان با تبریک دهه امامت و اعیاد بزرگ ذی‌الحجه اظهار داشت: عید غدیر روز تکمیل دین و تکمیل نعمت بر مسلمانان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به حضور مربیان در این جلسه گفت: تلاش این جمع منجر به بهداشت خانواده، مدرسه و مربیان است.

وی با تاکید بر نقش خانواده در بهداشت روان جامعه خاطرنشان کرد: نتیجه داشتن خانواده دارای استحکام افراد دارای بهداشت روانی است.

این مقام مسئول با اشاره به بحث عوامل اجتماعی موثر بر سلامت ابراز داشت: اگر وزارت بهداشت در این زمینه درست عمل کند می‌توان تا 50 درصد به سوی سلامت جامعه حرکت کند.

نظری بیماری‌های قلبی، سرطان و سکته را سه عامل مرگ ‌و میر در کشور دانست و اذعان داشت: راه رفع این بیماری‌‌ها تامین بهداشت روان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان این نکته که عصر امروز عصر ارتباط، تغییر و ناپایداری است اعلام داشت: در این دوره که عصر سرگشتگی است همه ما نیازمند بهداشت روان هستیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ما در دور 800 زندگی قرار داریم، تصریح کرد: سرعت شتاب علم در دوره ما چنان زیاد است که هر سال از آن برابر با 800 دور گذشته است.

وی سرعت زیاد در تغییر و تحولات را یکی از علل به مخاطره افتادن سلامت روان افراد دانست و اضافه کرد: تعلیم و تربیت در عصر امروز کاری سخت است.

نظری سختی تعلیم و تربیت در عصر امروز را گسترش تکنولوژی دانست و افزود: ما باید برای تربیت بهتر دانش‌آموزان باید به‌روز باشیم و با تغییرات زمان پیش برویم.

انتهای پیام/2803/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول