اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت:

محور شیراز - مرودشت یکی از کانون‌های حادثه‌خیز جاده‌ای است

فرماندار مرودشت گفت: محور شیراز - مرودشت به دلیل تراکم جمعیت، مسیر گردشگری، کشاورزی بودن و وجود دانشگاه‌ها در این شهرستان یکی از محورهای حادثه‌خیز جاده‌ای در فارس است.

محور شیراز - مرودشت یکی از کانون‌های حادثه‌خیز جاده‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید یدالله حسینی ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پلیس راه محور رامجرد - درودزن در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جاده، خودرو و انسان سه عامل اصلی در بروز تصادفات جاده‌ای در کشور به ویژه استان فارس است.

وی خاطرنشان کرد: تسریع در اجرای چهار بانده کردن محور درودزن - رامجرد که به شهرستان اقلید متصل می‌شود، یکی از دغدغه‌های این فرمانداری و ساکنان این منطقه است.

فرماندار شهرستان مرودشت تصریح کرد: مهم‌ترین عامل کاهش بار ترافیکی و جلوگیری از سوانح و حوادث رانندگی، علاوه بر فرهنگ‌سازی، مجهز شدن راهنمایی و رانندگی به ابزار و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی است.

بخشدار درودزن از توابع شهرستان مرودشت نیز در این آیین در سخنانی ابراز داشت: زیبنده کشور به ویژه استان فارس نیست که رتبه‌های بالایی در حوادث و سوانح جاده‌ای داشته باشد.

روح‌الله نعمتی خاطرنشان کرد: در هر یک ساعت از 68 تصادف، منجر به فوت دو نفر شده، که با احتساب این تعداد هشت درصد درآمد ناخالص ملی صرف هزینه درمان ناشی از وقوع تصادفات می‌شود.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای بخش درودزن، علاوه بر پایگاه جاده‌ای به پاسگاه‌های ثابت انتظامی و گشت‌های پلیس راهنمایی نیاز داریم.

انتهای پیام/2448/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول