اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

تصادفات آذربایجان غربی کاهش 14 درصدی دارد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: شش ماه نخست امسال کل تصادفات در آذربایجان غربی کاهش 14 درصدی دارد.

تصادفات آذربایجان غربی کاهش 14 درصدی دارد

سردار یحیی شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کل تصادفات در شش ماهه نخست سال 91 حدود 7 هزار و 878 تصادف بوده است.

وی ادامه داد: این رقم در شش ماهه نخست سال 92 حدود 6 هزار و 744 تصادف بوده که کاهش 14 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

شرفی تاکید کرد: باید با مشارکت حداکثری دستگاه‌های دولتی، غیر دولتی و اقشار اجتماعی چهره پلیس دانش بنیان، حرفه‌ای، هوشمند، مقتدر به مردم معرفی و احساس ناامنی در جامعه کاهش یابد.

وی اذعان داشت: نظر به تعاملات مثبت و سازنده‌ای که پلیس در طول سال با ادارات و سازمان‌های مختلف داشته در هفته نیروی انتظامی در راستای بسط و توسعه حوزه تعاملی با ادارات و سازمان‌ها تعداد 44 برنامه با همکاری ادارات و سازمان‌ها برگزار شد.

شرفی خاطرنشان کرد: سرعت تغییر در عرصه‌های مختلف اجتماع موجب افزایش سطح انتظار، توقع و مطالبات مردم از پلیس در تامین نظم و امنیت می‌شود.

وی ادامه داد: از طرفی تنوع، گستردگی، پیچیدگی ساختار اجتماعی در کشورهای در حال توسعه رخداد ناامنی را بزرگ‌تر از خود ناامنی می‌کند.

شرفی یادآور شد: برای نیروی انتظامی مردم داری از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و ما تمام تلاشمان را برای افزایش مشارکت مردم و همکاری آن‌ها با نیروی انتظامی در امور مختلف خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: رعایت قانون و هنجارهای اجتماعی از جمله وظایف همه افراد جامعه بوده و در جامعه‌ای که قانون مراعات می‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود هرج و مرج جایی ندارد و نظم اجتماعی حکمفرما خواهد شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: اگر قانون مداری به فرهنگ عمومی تبدیل شود و هر کس خود را موظف به حرکت در چارچوب تعیین شده بداند پویایی جامعه حتمی خواهد بود.

انتهای پیام/61005/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول