اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری خوی خبر داد

تشکیل شعبه رسیدگی به منافی عفت در دادگستری خوی

رئیس دادگستری خوی گفت: شعبه‌ای به نام شعبه رسیدگی به منافی عفت در دادگستری خوی ایجاد شده است.

تشکیل شعبه رسیدگی به منافی عفت در دادگستری خوی

صادق صادقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی با اشاره به روند رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری‌، اظهار داشت: دادگستری با شکایت شاکی، گزارش ضابطین قضائی و جرم‌های مشهود ورود به جرم می‌کند.

وی حوزه قضائی خوی را حساس و ویژه عنوان کرد و افزود: در این شهر، قاچاق انسان، مواد مخدر و مشروبات و ... به دلیل مرزی بودن آن انجام می‌شود و این عوامل خوی را به عنوان یک شهر ویژه کرده است.

صادقی‌پور دادگاه انقلاب اسلامی خوی را رسیدگی کننده به پرونده‌های شهرهای شمال استان عنوان کرد و گفت: این دادگاه در سال جاری به 859 فقره رسیدگی کرده است.

وی تصریح کرد: شعبه‌ای به نام شعبه رسیدگی به منافی عفت در دادگستری خوی ایجاد شده است که در شش ماه نخست سال جاری 23 پرونده در این شعبه رسیدگی شده است.

رئیس دادگستری خوی ادامه داد: حوزه قضائیه خوی چهار شعبه دادگاه حقوقی دارد که در سال جاری 5 هزار و 153 پرونده به این شعبه وارد شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

صادقی‌پور ادامه داد: سه شعبه رسیدگی کننده به شکایت خانواده‌ها در دادگستری خوی تشکیل شده که در این شعبات 2 هزار و 128 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی گفت: شورای حل اختلاف که برای جرائم زیر 5 میلیون تومان ایجاد شده است در شش ماه نخست سال جاری به 12 هزار پرونده رسیدگی کرده و حکمشان صادر شده است.

انتهای پیام/61009/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول