اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل؛

4 مسئول قضایی دادگستری تودیع و معارفه شدند

مراسم تودیع و معارفه چهار مقام قضایی شهرستان آمل امروز با حضور قائم مقام ریاست کل دادگستری و معاون قضایی دادگستری استان مازندران برگزار شد.

4 مسئول قضایی دادگستری تودیع و معارفه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در مراسم تودیع و معارفه چهار مقام قضایی دادگستری آمل، رحیم فولادی دادستان سابق آمل پس از سه سال فعالیت تودیع و اصغر طالبی به عنوان دادستان جدید آمل معرفی شد.

همچنین حیدری رئیس شورای حل اختلاف دادگستری آمل بازنشسته و حسن‌زاده پس از 10 سال از ریاست دادگاه انقلاب آمل به سمت ریاست این شورا معارفه شد.

در این مراسم که در نمازخانه دادگستری شهرستان آمل با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد، حجت‌الاسلام سید رفیع موسوی‌ها معاون قضایی دادگستری کل استان مازندران و مرتضوی قائم مقام ریاست کل دادگستری استان حضور داشتند.

رئیس دادگستری شهرستان آمل در این مراسم با اشاره به اینکه گسترش عدالت و ستاندن حق مظلومان وظیفه دستگاه قضا است، اظهار داشت: احقاق حق جامعه وظایف این دستگاه است.

حجت‌الاسلام حسن عمادی مجد با بیان اینکه وجود دستگاه قضایی برای رسیدگی به اوضاع و شرایط مردم است، یادآور شد: مردم به این دستگاه اعتماد دارند.

وی با تقدیر از فعالیت‌های مدیران تودیع شده بیان کرد: تغییر مدیریتی پویایی و نشاط را در دستگاه به همراه دارد.

معاون قضایی دادگستری کل استان مازندران نیز در سخنانی با اشاره به اینکه سعه صدر از ویژگی‌های بارز مدیران است، افزود: این ویژگی در دستگاه قضایی تاثیر مهمی دارد و فضای موفقی را ایجاد می‌کند.

سید رفیع موسوی‌ها با بیان اینکه  آثار سعه صدر ایجاد بصیرت است، تصریح کرد: مدیران سعه صدر را افزایش دهند. 

انتهای‌پیام/86011/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول