اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد

تعیین زمین بیمارستان 96 تختخوابی و ایجاد خوابگاه دانشجویی در گچساران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد‌ گفت: در شورای برنامه‌ریزی تعیین کاربری زمین بیمارستان 96 تختخوابی و خوابگاه دانشجویی گچساران به تصویب اعضا رسید.

تعیین زمین بیمارستان 96 تختخوابی و ایجاد خوابگاه دانشجویی در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید موسی خادمی استاندار این استان در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست چند ساعته با بیان این‌که جلسه شورای برنامه‌ریزی بسیار مهم و در حد فوق‌العاده برگزار می‌شود، گفت: با توجه به این‌که زمین بیمارستان 96 تختخوابی دوگنبدان مربوط به راه و شهرسازی است، مصوبات زیربنایی تعیین این زمین نیز به تصویب شورا رسید.

خادمی با بیان این‌که تعیین کاربری اراضی مورد درخواستی جهت اجرای طرح خوابگاه دانشجویی واقع در گچساران به متراژ هشت هزار و 550 متر مربع که از اراضی راه و شهرسازی است، گفت: این طرح با کسب کل آرای اعضای شورای برنامه‌ریزی به تصویب رسید.

وی با اشاره به این‌که استعدادیابی طرح‌ها از ضروریات است، گفت: راه و شهرسازی باید تعیین کاربری کند و توجه داشته باشند که کار و طرحی که برای اجرا ارائه می‌شود باید مشخص شود چه میزان زمین نیاز دارد از این‌رو توجه به این امر از وظایف کارگروه شورای برنامه‌ریزی بوده که باید تعیین کاربری و زمین مورد نیاز برای طرح‌ها در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که کارگروه‌ها باید دقیق‌تر عمل کنند، ادامه داد: امیدواریم کارگروه‌های فرعی مصوبات را به شورای برنامه‌ریزی ارائه دهند تا به راحتی بتوان در بازده زمانی کم رای اعتماد برای طرح‌ها و برنامه‌ها گرفته شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور کسب رای اعتماد باید بر اساس مستندات و شناخت کامل از طرح، رای اعتماد را کسب و اعضا را قانع کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انتظار می‌رود کارگروه‌ها با دقت و جدیت وارد شوند و مدیران آمادگی کامل داشته باشند تا در صورت ایجاد شبهه آن را برطرف کنند از این‌رو حساسیت‌ها بر روی موضوعات باید وجود داشته باشد.

خادمی در ادامه با تاکید بر این‌که تعداد زیادی از طرح‌های استان دچار مشکل شدند، گفت: عمده دلیل مشکل رکود فعالیت‌های عمرانی کمبود و کمی تخصیص اعتبارات است که مصلای گچساران از طرح‌های است که دچار مشکل شده که به جد پیگیر مشکلات مصلای این شهرستان هستیم.

این مسئول با بیان این‌که برخی طرح‌ها نیاز به اعتبارات کلان ندارند، گفت: می‌توان با میزان کم نیز این طرح‌ها را ساماندهی و به بهره‌برداری رساند.

انتهای پیام/82011/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول