اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

37 پروژه از ﻣﺼﻮﺑﺎت سفر رهبری به بهره‌برداری رسیده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: از مجموع 61 ﭘﺮوژه ورزﺷﯽ از ﻣﺼﻮﺑﺎت سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در ﺣﻮزه ورزش، 37 پروژه اجرایی و یا به بهره‌برداری رسیده‌ است.

37 پروژه از ﻣﺼﻮﺑﺎت سفر رهبری به بهره‌برداری رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عباس امانی‌شهرک بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع 61 ﭘﺮوژه ورزﺷﯽ از ﻣﺼﻮﺑﺎت سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در ﺣﻮزه ورزش، تعداد 37 پروژه اجرایی و یا به بهره‌برداری رسیده‌ است.

اﻣﺎﻧﯽشهرک ادامه داد: یکی از این مصوبات اﺣﺪاث 50 زﻣﯿﻦ ﻓﻮﺗﺒﺎل روﺳﺘﺎﯾﯽ در سراسر استان است که از این تعداد هم‌اکنون عملیات اجرایی 11 باب به اتمام رسیده و عملیات اجرایی 20 باب دیگر در دست اجراست.

به گفته وی، به‌دلیل کمبود اعتبارات و عدم تخصیص‌های لازم عملیات احداث 19 پروژه زمین فوتبال روستایی تاکنون اجرایی نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوص پروژه سالن 6 هزار نفری ولایت در کرمانشاه گفت: ﻋﻤﻠﯿﺎت اﺟﺮاﯾﯽ اﯾﻦ ﭘﺮوژه در دھﮑﺪه اﻟﻤﭙﯿﮏ ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎه آﻏﺎز ﺷﺪه و در حال حاضر در دﺳﺖ اﺣﺪاث اﺳﺖ.

وی اﻋﺘﺒﺎر ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺑﺮای اﺣﺪاث اﯾﻦ سالن ورزﺷﯽ را ﺣﺪود 200 ﻣﯿﻠﯿﺎرد رﯾﺎل اﻋﻼم ﮐﺮد و افزود: عملیات احداث این پروژه به‌دلیل کمبود اعتبارات با وقفه‌هایی در حال انجام است.

امانی‌شهرک عنوان کرد: در زمینه احداث 10 سالن ورزشی ﻣﺼﻮب ﺳﻔﺮ رھﺒﺮ ﻣﻌﻈﻢ اﻧﻘﻼب ﺑﻪ اﺳﺘﺎن ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎه، اﺣﺪاث ﺳﺎﻟﻦ‌ھﺎی ورزﺷﯽ در شهرستان‌های ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎه، اﺳﻼم‌آﺑﺎدﻏﺮب، ﮐﻨﮕﺎور، ﺳﻨﻘﺮ، ﺻﺤﻨﻪ، ﺳﺮﭘﻞ‌ذھﺎب، ھﺮﺳﯿﻦ و رواﻧﺴﺮ ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ.

این مسئول اعلام کرد: هم‌اکنون عملیات اجرایی این سالن‌ها در شهرستان‌های صحنه، کنگاور، سنقر و سرپل‌ذهاب در مرحله فونداسیون و نصب سوله است، اما در سایر شهرستان‌ها به‌دلیل کمبود زمین مناسب و اعتبار آغاز عملیات اجرایی با وقفه روبه‌رو شده است.

وی در خصوص احداث یک باب سالن ورزشی سقف بلند در محله دولت‌آباد شهر کرمانشاه تصریح کرد: این پروژه ورزشی در ردیف مصوبات حوزه مسکن و شهرسازی بوده و عملیات اجرایی آن نیز به‌پایان رسیده است.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول