اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس مطرح کرد

تئاتر ابزار رشد فرهنگی جامعه

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی رشد فرهنگی هر جامعه را مستلزم توجه به ابزارهای فرهنگی و هنری دانست و گفت: هنر تئاتر یکی از این ابزارهای اثرگذار است.

تئاتر ابزار رشد فرهنگی جامعه

علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه توسعه فرهنگی هر کشوری در گرو توجه به ابزارهای فرهنگی و هنری آن است، افزود: هنر تئاتر به عنوان یک هنر مادر و اصیل، بسترهای رشد فرهنگی جامعه را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه همدان از دیرباز به عنوان یک استان فرهنگی مطرح بوده گفت: ظرفیت‌های بالای فرهنگی و هنری این استان و موفقیت آن در برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی نشان از این شاخصه دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید فرهنگ اصیل اسلامی ـ ایرانی را به کودکان و نوجوانان شناساند، ادامه داد: دشمن به انحای مختلف سعی در گرایش کودکان و نوجوانان به سمت و سوی فرهنگ غرب دارد به طوری که با ساخت برنامه‌های متنوع برای این قشر درصدد دستیابی به اهداف پیش روست.

وی خواستار توجه بیشتر به ابزار هنر به ویژه تئاتر برای خنثی‌سازی اهداف دشمن شد و بر این مهم تأکید کرد.

چهاردولی ابراز داشت: توجه به مطالبات هنرمندان از موضوعاتی است که در ارائه آثار هنری پرمحتوا و اثرگذار نقش شایان توجهی دارد پس باید مد نظر قرار گیرد.

وی در پایان برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی در همدان را بسترساز معرفی بیشتر همدان به جهان دانست.

انتهای پیام/89002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول