اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر نمایش «مترجنگ»:

بازیگر تئاتر باید توانایی ارتباط با مخاطب را داشته باشد

بازیگر نمایش «مترجنگ» گفت: موفقیت در عرصه بازیگری تئاتر کودک و نوجوان نیازمند توانایی برقراری ارتباط با مخاطب است.

بازیگر تئاتر باید توانایی ارتباط با مخاطب را داشته باشد

سمانه سپنتا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: برای موفقیت در کار بازیگری برای سن کودک و نوجوان باید ضمن همذات‌پنداری باید خود را جای مخاطب قرار داد زیرا این کار باعث ارائه آثار هنری بهتری می‌شود.

وی با بیان اینکه باید کودک درون بازیگر زنده باشد تا بتواند با مخاطب خود ارتباط برقرار کند، با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره بزرگ تئاتر کودک و نوجوان، رشد این هنر را تابع برگزاری چنین جشنواره‌هایی دانست.

بازیگر نمایش « مترجنگ» ادامه داد: اثر برگزاری 20 دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان باعث شده کارهای ایرانی به مراتب قوی‌تر از کارهای خارجی باشد.

وی با بیان اینکه تئاتر نیازمند سرمایه‌گذاری مسئولان است، افزود: برخورداری از برنامه‌ریزی مشخص و همکاری در میان مسئولان امر موجب تحقق این مهم می‌شود.

سپنتا اجرای تئاتر کودک را زمینه‌ساز ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان دانست و ابراز کرد: تئاتر در رشد و پرورش قوای فکری مخاطب نیز اثر شایان توجهی دارد.

وی در بخش پایانی سخنانش تفکیک سنی نمایش‌ها را در درازمدت باعث ایجاد اتفاقات خوب در عرصه تئاتر دانست و گفت: همین امر باعث رشد شخصیت هر یک از سنین خواهد شد که البته باید توأم با برنامه‌ریزی خلاقانه و منسجم باشد.

انتهای پیام/89002/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول